שיווק ופרסום

בהיריון מתקדם: זה מה שגרם לקורין גדעון להישבר

המסעדה שנסגרה במפתיע השאירה את מנחת הטלוויזיה עם חשק לא מסופק. "באיזה קטע שזה הביקור האחרון שלי ואני כל היום עם ריר בפה ואומרת לשמור רעב והשווארמה סגורה", עדכנה גדעון הנסערת

מערכת ice | 
קורין גדעון בקמפיין לטריומף (צילום שי פרנקו)
המשפיענית המצליחה ומנחת הטלוויזיה, קורין גדעון, נמצאת כידוע בהיריון מתקדם, השלישי תוך 4 שנים. גדעון שמרבה לשתף את חייה ברשת ולתאר את שגרת היום שלה כאם לשני ילדים קטנים, הגיעה אמש לרופאה שלה בקופת חולים והעלתה משם סטורי לעוקבים הנאמנים שלה עם הכיתוב: "כולנו יודעים מה הסיבה האמיתית שבגללה אני מחכה להגיע לרופאה שלי, נכון?".
מתברר שהסיבה שהמשפיענית מחכה בקוצר רוח לבדיקה היא מסעדת שווארמה שנמצאת מתחת למרפאה וגדעון מחכה לאכול בה. "השווארמה סגורה!", עדכנה גדעון נסערת. "אמצע שבוע, לא איזה חג. מה סגרו את השווארמה הזאת? באיזה קטע שזה הביקור האחרון שלי ואני כל היום עם ריר בפה ואומרת לשמור רעב לשווארמה שלי ואני באה והשווארמה סגורה. כרעם ביום בהיר".
גדעון, שטענה שהשווארמה שירתה אותה נאמנה משך כל ההיריון, אכלה כבר מאפה מתוק בסטורי הבא וטענה שנשארה עם חשק לבשר. "איזה דודה הייתה לי לשווארמה הזאת, יאללה. אני אוכלת את השוקולד ומרגישה את השווארמה", עדכנה מאוכזבת. עוקבים שהגיבו בצחוק לגדעון, טענו שיש לה אסף גרניט בבטן.       
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה