תרבות ופנאי

מיה דגן חושפת: "הייתי אלכוהוליסטית, אני לא מושלמת"

השחקנית שיתפה על התקופה בה הייתה מכורה לאלכוהול, ועל התגובות החיוביות שקיבלה בעקבות חשיפתה. כמו כן, חשוב לה להבהיר כי מדובר בתקופה שהצליחה לעבור, ומאמינה, ומדגישה כי היא ההוכחה "לכל אלו שחושבים שאי אפשר לצאת מזה"
מערכת ice |  1
מיה דגן (צילום אינסטגרם/ מיה דגן)
מיה דגן, אחת השחקניות המוכרות בישראל, ערכה לאחרונה ריאיון ל"מאקו", ובו שיתפה על התקופה בה הייתה מכורה לאלכוהול, שהחלה כבר בגיל 12. לפני שלוש שנים היא שיתפה בתהליך הגמילה שלה, ומבהירה: "זה לא קיים בחיים שלי היום".
דגן אמרה כי צריכת אלכוהול בכמות גבוהה נובעת מהרצון "להקות חושים, להקהות רגש ולא להתמודד עם המציאות". מדובר בכלי שיעזור להעלים טראומות או שמחה, אך הסבירה כי זה מעין "מסך עשן" שניהל את חייה. עם זאת, סיפרה כי היא תהליך הגמילה השתלם עבורה: "זה מאחוריי". עוד היא שיתפה כי הייתה "אלכוהוליסטית תפקודית ברמה גבוהה", עד אשר הגיע הרגע בו הבינה שהיא צריכה לעשות שינוי, לפנות לעזרה.
 
לסיכום היא הסבירה העובדה ששיתפה באומץ על ההתמכרות מיועדת בעיקר עבור האנשים שיכולים להזדהות איתה, שחווים את אותה הבעיה, ולכל אלו שחושבים שאי אפשר לצאת מזה. דגן מסבירה כי היא ההוכחה שאכן אפשר להשתחרר מהמצב הקשה, ומוסיפה כי התגובות והטלפונים שקיבלה בעקבות השיתוף הם ההוכחה לכך שצדקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה פוטושופ
    אולמרט 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איממאאלה
    סגור