תרבות ופנאי

מיה דגן חושפת את הגמילה שעברה: "עשה לי שקט בראש"

במסגרת הפרק האחרון של "בואו לאכול איתי", שיתפה דגן על תהליך הגמילה שלה מההתמכרות מאלכוהול: "זה היה עושה לי שקט בראש, עכור אמנם, אבל שקט"
מערכת ice | 
מיה דגן (צילום אינסטגרם/ מיה דגן)
השחקנית והקומיקאית מיה דגן שיתפה בפרק חדש של "בואו לאכול איתי" של כאן 11 כי הייתה מכורה לאלכוהול מגיל 14, ונגמלה לפני שנתיים. החשיפה המרגשת התרחשה בזמן שהגיע תורה של דגן לארח בביתה שבנווה צדק את ארוחת הערב במסגרת התוכנית.
קרן, אחת ממשתתפות התוכנית שאלה: "תגידי, בהתחלה של הגמילה אז כאילו לא יצאת וזה... לא היית עם חברים?" דגן השיבה: "בתחילת הגמילה אתה נמנע מגירויים מיותרים שיהפכו את הדבר הזה ליותר קשה". 
דגן הוסיפה לשיתוף ואמרה: "זה היה עושה לי שקט בראש, עכור אמנם אבל שקט. אני לא חושבת שזה קשור בכלל לבמה כי בימים שהיו לי נגיד הצגות אז אני דאגתי איכשהו לא לשתות, אבל אחרי שהייתי חוזרת מההצגה אז יש אדרנלין מטורף, ואתה רק רוצה להוריד את האדרנלין, אז הייתי דופקת פה ישר מהבקבוק ויסקי, חצי בקבוק". 
דגן נשאלה מתי היא הבינה שהיא מעוניינת להפסיק עם ההתמכרות, לכן דגן ענתה: "פשוט אמרתי לעצמי, היום אני לא שותה, זהו. ככל שאני אמרתי את זה יותר, שתתי ושתתי, ואני מקיאה את נשמתי כמו טיינאייג'רית של פעם, ושם אמרתי, או שאני מפסיקה או שאני הולכת לאבד הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה