ויראלי

תעלומה בעולם המוזיקה: הראפרית בת ה-15 ואחיה באמת מתו?

אתמול עלה פוסט מפתיע בחשבון האינסגרם של הראפרית ליל טיי שמודיעה על מותה, אך אביה והמנהל שלה מסרבים להכחיש או לאשר את הידיעה. כעת המעריצים חושדים - מותה לא היה טבעי
מערכת ice | 
ליל טיי (צילום LIL TAY יוטיוב)
לפני כיממה פסוט מפתיע ועצוב במיוחד עלה בחשבון האינסטגרם של הראפרית וכוכבת הרשת הצעירה ליל טיי (קלייר הופ). אותו הפוסט טען כי ליל טיי הצעירה הלכה לעולמה ועימה גם אחיה הצעיר. ההודעה לא הבהירה כיצד זה קרה ומה הוביל לכך, והרשת הוכתה תדהמה.
עם זאת, הדרמה לא נגמרה כאן. מאז המוות לכאורה ניסו כלי התקשורת בעולם לקבל תגובה רשמית מאביה של הראפרית בת ה-15 ומהמנהל שלה, אך שניהם סירבו לאשר את הידיעה, אך גם לא הכחישו שזו אמת. 
לפי ynet, הידיעה על המוות לא באה כמובן מחלל ריק. ליל טיי התפרסמה ברשת תודות לסרטונים בהם היא מקללת ומפגינה אורח חיים ראוותני. עם זאת, לאחר זמן מה עלה סרטון שבו נשמע שיש מישהו שאומר לה מה להגיד. מאז היא כבר נעלמה מהרשת ואז חזרה לכאורה בהנהלת אחיה - דבר שלא התקבל בעין יפה אצל המעריצים. 
כמו כן, עלו שמועות חדשות כי מתנהל קרב בין הוריה של הופ, אחיה, המנהל הנוכחי ושלה ואמרגנה לשעבר. כעת בין התגובות הרבות יש אלו שחושדים כי מותה של ליל טיי, אם הוא אמיתי, לא התרחש מסיבות טבעיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה