תרבות ופנאי

הלם בארה"ב: פסטיבל המוזיקה הענק בוטל בגלל ליזו?

הפסטיבל, שאמור להתקיים בעוד פחות מחודש, בוטל על ידי ההפקה רגע אחרי התפתחות פרשיית ההטרדות לכאורה של הזמרת ליזו 
שירה יום טוב | 
ליזו (צילום David Lee ויקיפדיה)
פסטיבל Made in America שנערך מדי שנה בפילדלפיה בוטל לשנת 2023, כך הודיעו המארגנים הערב (שלישי, שעון ישראל) בעמוד האינסטגרם הרשמי, בציטוט "נסיבות חמורות מחוץ לשליטת ההפקה".
הפסטיבל היה אמור לכלול מופע מרכזי של ליזו ו-SZA, יחד עם ליין אפ גדוש בהשתתפות Ice Spice, Lil Yachty, Miguel, Latto, Coi Leray, Doechii, Metro Boomin ואחרים, עם סט משותף של הראפרים הוותיקים Mase וקמרון. הפסטיבל תוכנן ל-2-3 בספטמבר, אך היום פחות מחודש לתאריך המיועד מגיעה ההודעה על ביטול.
"ההחלטה הזו הייתה קשה ולא התקבלה בקלות ראש ולא בלי התלבטות עצומה", הודיעו בעמוד הרשמי והוסיפו כי לבעלי הכרטיסים יקבלו החזר כספי עבור רכישתם.
ההשערות הן שהתביעה האחרונה נגד הזמרת ליזו שהוגשה על ידי כמה רקדניות לשעבר בטענה להטרדה מינית וסביבת עבודה עוינת כנראה לא הייתה מרכיב חיובי ככל שתאריכי הפסטיבל התקרבו; ליזו הכחישה את כל ההאשמות שמיוחסות לה נכון לכתיבת שורות אלו.
Made in America פועל בפילדלפיה כבר כמה שנים, עם באד באני וטיילר, שעמד בראש הפסטיבל בשנה שעברה. הוא הוקם על ידי Roc Nation Entertainment של Jay-Z.
"עם קהילה מרכזית בחוויית Made In America, האירוע הניב יותר מ-180 מיליון דולר בהשפעה כלכלית לעיר פילדלפיה מאז הקונצרט הראשון שנמשך יומיים ב-2012", נכתב בפרסומי הפסטיבל השנה.
ההרכב המלא כלל את ההופעות SZA ו-Lizzo והופעות של מיגל, Tems, Metro Boomin, Ice Spice, Coi Leray, Latto, Lil Yachty, Doechii, Lola Brooke, Coco Jones, Paris Texas, TiaCorine, Eem Triplin, Flaujae Johnson, Tanerelle, Weston Estate.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה