תרבות ופנאי

ליזו חוטפת בעקבות התלונות: האם ביונסה השמיטה אותה מההופעה בכוונה?

ביונסה שבמהלך סיבוב ההופעות הנוכחי מוקירה תודה לזמרות שהשפיעו על דרכה המוזיקלית, נתפסה בשינוי מפתיע בהופעה. האם ליזו משלמת על התלונה שהגישו נגדה הרקדניות?
מערכת ice | 
ליזו (צילום David Lee ויקיפדיה)
נראה שביונסה מגיבה לתביעה החדשה שהוגשה נגד ליזו על ידי השמטת שמה של ליזו במהלך ההופעה שלה.
לפני כחודש שליזו לקחה את האינסטגרם שלה כדי לשתף את תחושותיה לאחר שגילתה את שמה ברשימת כמה מהאמניות השחורות המשפיעות, פורצות הדרך והאייקוניות ביותר בכל הזמנים. עם זאת, ביום שלישי, שמה של ליזו הושמט.
זה הגיע במהלך הופעותיה של ביונסה ל-"Break My Soul (The Queens Remix)" במהלך סיבוב ההופעות העולמי הרנסנס שלה, שם הזמרת מציינת את שמותיהם של רבים מהאמנים שהשפיעו עליה לאורך השנים. עם זאת, הפעם, ביונסה דילגה על ליזו, לפי סרטונים של מעריצים, ובמקום זאת אמרה את שם המשפחה של אריקה באדו לא פחות מארבע פעמים - למרות ששמה של ליזו עדיין מופיע על המסך.
ראוי גם לציין כי השם של ליזו לא היה השם היחיד שביונסה דילגה בזמן שחזרה על "באדו" ארבע פעמים. היא גם לא אמרה (אפילו כששמותיהם הופיעו על המסך הגדול מאחוריה) חברת הלהקה לשעבר של Destiny's Child, קלי רולנד, לורין היל ורוברטה פלאק.
ליזו כזכור מתמודד עם תלונות על פגיעה מינית ברקדניות שהופיעו עימה. השבוע דווח על תביעה שהגישו שלושה רקדני גיבוי לשעבר שטענו לסדרה של תנאי עבודה איומים בין 2021 לאביב השנה, כאשר הם פוטרו או "אולצו להתפטר עקב נסיבות בלתי נסבלות, " לפי TMZ.
הנשים - אריאנה דייויס, קריסטל וויליאמס ונואל רודריגז - טוענות להפרות מרובות של קודים של מקום העבודה בקליפורניה, כולל הרגשה מחויבת להשתתף במופע עירום ואפילו לגעת באמנים. אחת מהן טענה שהזמרת ניצלה נגדה את הפרעת האכילה הידועה שלה. אתה יכול לקרוא עוד על ההאשמות שלהם ב-TMZ.
ליזו לא הגיבה כלל לתביעה או להאשמות, ובוודאי לא אושר שהתביעה היא הסיבה שביונסה דילגה על שמה במהלך רשימת האמנים המשפיעים שלה, אבל התזמון לא משאיר הרבה מקום לספק.
חלקם מיהרו להניח שביונסה הפילה בכוונה את שמה של ליזו תוך שעות לאחר שהתביעות פורסמו בתגובה לחדשות, בעוד שאחרים חושבים שזה היה רק ​​צירוף מקרים - עדות לכך היא השמטת שמות אחרים - ובי ניסתה למעשה להצליל את באדו. .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה