תרבות ופנאי

ליזו בדרך לפרישה מהקריירה? "אני שונאת את העולם"

למרות הפופולריות שלה והזכייה בארבעה פרסי גראמי, נדמה כי עדיין יש אלו שמרשים לעצמם להגיב ברשת על הגוף של הזמרת ליזו. לאחר רצף של טוקבקים מרועשים לזמרת נמאס והיא בחרה להגיב
מערכת ice | 
ליזו מנגנת בחליל בספריית הקונגרס (צילום יוטיוב)
לזמרת ליזו נמאס. למרות הפופולריות שלה והזכייה בארבעה פרסי גראמי, נדמה כי עדיין יש אלו שמרשים לעצמם להגיב ברשת על הגוף שלה. כידוע ליזו הטריפה את עולם המוזיקה לא רק בזכות השירים שלה, אלא גם עקב היותה אישה בעלת מידות גדולות שמפגינה זאת בגאווה וברצון.
עם זאת, גם הזמרת המצליחה לא חסינה לגמרי מפני טוקבקים מרושעים וכך אכן שוקף בתכתובת אחרונה בטוויטר בינה ובין המגיבים המרושעים. לאחרונה צייצן אחד בחר לכתוב: "איך ליזו עדיין כל כך שמנה אם כל הזמן זזה על הבמה?! אני תוהה מה היא כבר אוכלת". אדם אחר בחר לציין שהיא בטח אוכלת הרבה מזון מהיר.
הזמרת לא נשארה חייבת והגיבה: "הרגע התחברתי לאפליקציה וזה סוג השיט שאני רואה לגביי יום-יום". לכך המשיכה והוסיפה: "הפסקתי לאכול מזון מהיר לפני שנים. אני עייפה מלהסביר את עצמי כל הזמן ואני פשוט רוצה להיכנס לאפליקציה בלי לראות השם שלי מצוין בבולשיט". 
הזמרת אף ציינה כי היא "שונאת את העולם" והוסיפה כי כך היא נראית אף שהיא אוכלת בריא ומתאמנת. מאז הזמרת חסמה את הטוויטר שלה ורק אנשים שהיא מאשרת יכולים לצפות בציוצים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה