משפט

שמנופוביה, הטרדות מיניות ופיטורים: הזמרת ליזו נתבעת ע"י הרקדניות שלה

שלוש רקדניות עבר של הזמרת ליזו תובעות אותה בגין האשמות קשות. לטענתן הזמרת הכריחה אותן לגעת בחשפנית נגד רצונן, התעמרה בהן במהלך סיבוב הופעות והעירה ללא הרף על משקלן ושאפילו פיטרה אחת מהן שלא כחוק
מערכת ice | 
ליזו (צילום David Lee ויקיפדיה)
תפנית מפתיעה בסיפורה של הזמרת שהצליחה לשבור מוסכמות סביב משקל. שלוש רקדניות עבר של הזמרת ליזו תובעות אותה, את חברת התקליטים שתחתה היא עובדת ואת הכוריאוגרפית שלה בגין התעמרות בעבודה, הטרדה מינית ועוד.
לפי כתב התביעה, ליזו ארגנה ערב צוות לחברי ההפקה שמלווים את סיבוב ההופעות שלה, ושם נכחו גם הרקדניות. התובעות טוענות כי באותו ערב הזמרת דרשה מאחת מהן לגעת ברקדנית עירומה באופן חוזר ונשנה, אף שהיא לא הרגישה נוח עם כך. במקרים אחרים הזמרת לכאורה ברקדניות, טענה שהן שמנת מדי, לא נותנות מעצמן מספיק במהלך עבודתן ואחת מהן אפילו פוטרה לאחר שהקליטה את אחד המקרים שבהם ליזו התעמרה ברקדניות.
לצד זאת, הרקדניות מאשימות את ליזו בהתעמרות בהן בזמן שהייתה שיכורה מאוד ובכך שאיימה עליהן שהיא יודעת ושומעת הכול. הרקדניות כאמור תובעות גם את הכוריאוגרפית של הזמרת על כך שהטיפה להן על נצרות ואף שהפיצה בקרב חברי ההפקה וברשתות החברתיות שאחת הרקדניות בתולה.
בעת זו לא ידוע מה סכום התביעה המדוברת. הזמרת טרם הגיבה על כתב התביעה, ונזכיר כי בפומבי הזמרת (שמשקלה גבוה) מקדמת מאוד תפיסת גוף חיובית ומודעות לבריאות הנפש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה