תרבות ופנאי

כריסטינה אגילרה ועדן בן זקן מותקפות: קריאות להחרים את ההופעה בישראל

לקראת ההופעה המתקרבת של כריסטינה אגילרה בארץ, המתקפות מצד גולשים פרו פלסטיניים עולות מדרגה. גם עדן בן זקן נמצאת על המוקד
מערכת ice |  1
כריסטינה אגילרה (צילום לייב ניישן)
מאז שכריסטינה אגילרה הודיעה על הופעתה המתוכננת בישראל, מעריצים פרו פלסטיניים רבים ברחבי העולם, ובעיקר ממדינות ערב, קוראים לה לבטל את ההופעה בעקבות "הכיבוש" ובעקבות המצב בגדה המערבית.
כריסטינה פרסמה סרטון בה היא מזמינה את הישראלים למופע שלה: "שלום ישראל, אני כל כך מתרגשת להגיע לתל אביב. זו תהיה ההופעה הראשונה שלי בישראל, נתראה בלייב פארק ב-10 באוגוסט להופעה בלתי נשכחת".
מעריצים רבים של הזמרת שלא אהבו את הסרטון ואת, שיתפו את ההרגשה שלהם ברשתות החברתיות. "במשך יותר מ-20 שנה כריסטינה אגילרה לא הגיעה לישראל. אגילרה מגיעה לישראל בזמן שהממשלה הישראלית מתכננת השמדה אתנית של הפלסטינים."
גולשת נוספת החליטה לתקוף את עדן בן זקן ופרסמה תמונה שלה במדים. בן זקן כידוע תתארח בהופעה ותבצע את השיר Hurt ביחד עם אגילרה, זהו השיר שאיתו בן זקן התמודדה ב-X Factor. "תנחשו מי תצטרף אל כריסטינה על הבמה? חיילת שעבר שבישראל אוהבים לקדם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הציוץ הראשון המתואר בכתבה נראה כמו תעמו שקרית נגד ישראל
    י.ח. 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי אותו ציוץ, ישראל מתכננת טיהור אתני, וזוהי תעמולה שקרית נגד ישראל. הבעיה היא, שתושבי מדינות בחו"ל, שנחשפים לציוץ מהסוג הזה, כנראה נוטים להאמין לשקרים הללו, וזה רק פוגע בתדמית של ישראל בחו"ל. האם יש ישראלים שמגיבים לציוצים השקריים הללו?
    סגור