תרבות ופנאי

ליזו מגיבה לראשונה להאשמות בפגיעה מינית: "האשמות שווא"

יומיים אחרי שהוגשה נגדה תלונה בידי שלוש רקדניות ליווי בצוות שלה לשעבר, הזמרת מגיבה לראשונה ברשתות על הפרשיה, "אני מאוד פתוחה עם המיניות שלי אבל זה לא יכול להפול אותי למשהו שאני לא"
מערכת ice | 
ליזו מנגנת בחליל בספריית הקונגרס (צילום יוטיוב)
הזמרת ליזו מתייחסת לראשונה לתביעה שהגישו נגדה שלוש מרקדניות הגיבוי לשעבר בגין התעמרויות ופגיעות בעלות אופי מיני.
"הימים האחרונים היו קשים מאוד ומאכזבים באופן מוחץ", אמרה זוכת הגראמי, בת 35, בהצהרה שפורסמה במדיה החברתית הבוקר (חמישי).
"מוסר העבודה, המוסר והכבוד שלי הוטלו בספק. הדמות שלי ספגה ביקורת. בדרך כלל אני בוחר שלא להגיב להאשמות שווא, אבל אלה לא אמינות כפי שהן נשמעות ומקוממות מכדי שלא יטופלו".
עוד כתבה כי הטענות "הסנסציוניות" הגיעו מעובדים לשעבר ש"כבר הודו בפומבי" שהתנהגותם בזמן שסיירו איתה הייתה "בלתי הולמת ולא מקצועית". היא הסבירה שעם "התשוקה" שלה באה "עבודה קשה וסטנדרטים גבוהים", והודתה שעליה "לקבל החלטות קשות".
"אף פעם לא התכוונתי לגרום למישהו להרגיש לא בנוח או כאילו לא מעריכים אותו כחלק חשוב מהצוות".
"אני מאוד פתוחה עם המיניות שלי ומבטאת את עצמי, אבל אני לא יכולה לקבל או לאפשר לאנשים להשתמש בפתיחות הזו כדי להפוך אותי למשהו שאני לא", כתבה. "אין דבר שאני לוקח יותר ברצינות מהכבוד שמגיע לנו כנשים בעולם".
העוד הוסיפה כי היא יודעת איך זה מרגיש "להתבייש בגוף על בסיס יומי ולעולם לא תבקר או תפטר עובד בגלל משקלו. אני פגועה אבל אני לא אתן לזה להעיב על העבודה הטובה שעשיתי בעולם", סיכמה. "אני רוצה להודות לכל מי ששלח יד לתמיכה כדי להרים אותי בתקופה קשה זו".
קריסטל וויליאמס, אריאנה דייוויס ונואל רודריגז התאחדו כדי להאשים את ליזו, ששמה האמיתי הוא מליסה ג'פרסון, ביצירת סביבת עבודה עוינת, הטרדה מינית ואפליה עם מוגבלויות, בין היתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה