ויראלי

מיה דגן משתפת: "אני אשכרה מפחדת, אתם לא?"

מיה דגן תוקפת את הממשלה בעקבות פרסום הסרטון של התצפיתנית דניאלה גלבוע משבי החמאס בעזה: "הם נלחמים על כיסא, בזמן שאנחנו נלחמים על החיים שלנו. והם אלה שמקבלים את ההחלטות! אני אשכרה מפחדת! אתם לא?"
רוני שיינר |  3
מיה דגן (צילום אינסטגרם/ מיה דגן)
משפחתה של דניאלה גלבוע, שנחטפה ב-7 באוקטובר מהבסיס הצבאי בו שירתה כתצפיתנית, התירה ביממה האחרונה לשדר סרטון שלה משבי החמאס בעזה. משפחתה של דניאלה מסרה כי לאחר שמומחים בתחום בריאות הנפש צפו בסרטון, "קיבלנו חוות דעת פסיכולוגית שדניאלה במצב נפשי קשה מאוד". 
השחקנית והקומיקאית מיה דגן הגיבה הבוקר על הדברים: "כל יום שעובר מתחלף לו רגש אצלי. שלשום זה היה כעס, אתמול תסכול, היום חרדה ופחד. פחד על דניאלה, פחד שהגורל שלה של שאר החטופים, והגורל שלנו, החיים של כולנו, בידיים של אנשים חסרי אחריות! חסרי מוסר! חסרי לב! וחסרי יכולת! שכל מה שמעניין אותם זה הם". 
דגן המשיכה וכתבה: "הם נלחמים על כיסא במקום שפעם היה שפוי, בזמן שאנחנו נלחמים על החיים שלנו. והם אלה שמקבלים את ההחלטות! הם אלה שרואים את הארץ שלנו מתפוררת וצוחקים! אני אשכרה מפחדת! אתם לא? תתחילו לפחד. אבל ממש ממש לפחד". 
גם ביום שני האחרון תקפה דגן את הממשלה, והשמיעה את זעקתה למען לשחרור החטופים: "באיזה עולם מישהו בכלל שוקל לא להסכים לעסקה הזאת? אלו אנשים חסרי לב ומוסר יכולים להסתכל לאימהות בעיניים ולהגיד להן 'אנחנו לא מצילים את הילדים שלכם משבי החמאס כי אנחנו צריכים להציל את הכיסא שלנו בממשלה'"?.
דגן הוסיפה: "אם לא תגידו כן לעסקה אתם רוצחים את הילדים האלה והדם שלהם על הידיים שלכם! שמעתם? אתם אחראים. תתעשתו ובבקשה תגידו כן לעסקה הזאת, ותחזירו את האנשים שלנו הביתה". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טיפשה (ל"ת)
    ישראל 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    שתיה מוחקת מוח (ל"ת)
    שתיה מוחקת מוח 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אין שכל
    ומה עם הצבא 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפה הצבא??? מתראיין בטלויזיה להצהיר שיסרב להגיע ? או שנופש באילת ? זה לא מפחיד אותך?
    סגור