ויראלי

סרטונים מיניים באינסטגרם של מירן בוזגלו: נפלה קורבן לתיוג מרושע

כוכבת הרשת מירן בוזגלו נפלה קורבן לתיוג בעמוד האינסטגרם שלה, המקשר בינה ובין סרטונים חושפניים שאינם שלה, כפי כוכבים אחרים בעולם שתוייגו אף הם. בוזגלו, שמתקרבת לדת ומעורבת בהמון אירועי חסד וצדקה, ואף ערכה רק אתמול בערב שיעור תורה וסליחות המוני בביתה, נפלה קורבן להחלטה מרושעת של עוקב שניצל את חוסר ההיערנות שלה
מערכת ice |  1
מירן בוזגלו (צילום ענבר מרחב G האבאס, אינסטגרם/ miranbuzaglo)
רק לפני כארבעה חודשים, מירן בוזגלו חשפה כי תמונת עירום מזויפת שלה שהופצה בקבוצות וואטסאפ של תלמידים צעירים גרמה לה לעוול גדול. בזמנו, בסרטון שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, היא ובעלה, הכדורגלן מאור בוזגלו, שיתפו בתגובתם הקשה למציאות המזעזעת, אבל מתברר שגם היום (שלישי) מסתובבים סרטונים מיניים בחשבון האינסטגרם של כוכבת 'הבוזגלוס' לאחר שתוייגה ללא ידיעתה בהם.
לכוכבת שמאוד מתחזקת בדת - זו לא פעם ראשונה שזה קורה לה, ובפעם הקודמת התמונות המזוייפות פגעו בה מאוד בה ובמשפחתה. בשל העובדה שתויגה עם כוכבות כמו ניקי מינאז', הסרטונים מופיעים תחת הלשונית 'תיוגים' בחשבון האינסטגרם שלה, ללא ידיעתה וממשיכים לגרום לה נזק, על לא עוול בכפה.

הסרטונים המופיעים תחת "תיוגים" בחשבון האינסטגרם של מירן בוזגלו.
יש לציין, שהסרטונים אינם שלה כלל, וכוכבי רשת רבים בעולם תוייגו תחת אותם סרטונים, אך מי שאינו מכיר - עלול לחשוד שבוזגלו עצמה היא זו שמופיעה בהם. בין הכוכבים שנפלו הם קורבן לתיוג המרושע, ניקי מינאז', כריסטיאנו רונאלדו ועוד.

רשימת הכוכבים שתוייגו בסרטונים החושפניים.
העוקב שהחליט לפגוע במירן בוזגלו, ניצל את זמן מנוחתה של הכוכבת לאחר שארגנה ערב ארוך אתמול של שיעור תורה וסליחות בביתה עם הרב שניר גואטה אליו הגיעו רבים. מירן אף הודתה לכל הבאים וכתבה: "תודה על הזכות", והוסיפה בשעת לילה מאוחרת לאחר שארגנה את הבית לאחר מכן: "היה ערב מושלם! אוהבת כל כך את כל מי שהיה פה היום, ובמיוחד את אלו שנשארו לעזור ולנקות. ברוך השם, גם זכינו לתרום את האוכל שנשאר, ויהיה מי שייהנה ממנו! שהערב הזה יעמוד לזכות הצלחת עם ישראל, לשמירה על הלוחמים היקרים שלנו ולחזרה של כל החטופים בריאים ושלמים אמן!".
בשעות שבהן הספיקה לישון, כמה שעות בודדות לאחר לילה ארוך של תורה וסליחות, ניצל העוקב את חוסר ההיערנות בתיוגים מרושעים שפוגעים בכוכבת ובבני משפחתה, ודווקא לאחר אירוע מרגש ומלא חיזוקים.

בריאיון ל-ice, לאחרונה, שיתפה מירן את חשיפת המשפחה והילדים דרך הרשתות החברתיות והתגובות שהם מקבלים, והיא סיפרה: "החשיפה של המשפחה שלנו ברשתות החברתיות היא בהחלט חלק מחיינו, והיא מלווה בתגובות מגוונות מהסביבה וגם הילדים מקבלים תגובות מחבריהם לבית הספר. לצד דברי חיוביים מהחברים כמו בכל דבר, יש גם רגעים שבהם הם מתמודדים עם הערות פחות נעימות – כאלה שקשורות למה שהם רואים או שומעים עלינו כהורים. כמובן שזה לא תמיד קל, אבל הילדים שלנו כבר רגילים להתמודד עם זה.
אנחנו משקיעים המון בשיחות פתוחות וכנות איתם בבית. חשוב לנו שהם יבינו את ההקשר של מה שמופיע ברשתות, ושיידעו להבחין בין מציאות לבין פרשנויות חיצוניות. אנחנו מחזקים אצלם את הביטחון בכך שהם יכולים לשתף אותנו בכל תחושה או שאלה שעולה, ויודעים שהם יכולים לסמוך עלינו שנקשיב וננחה אותם בצורה שתאפשר להם להתמודד בצורה בריאה".
כזכור, "כשאחת העוקבות שלחה לי את התמונה המזויפת, נכנסתי להלם", סיפרה בחודש מאי האחרון בוזגלו. "התכווצתי כולי. היה נוראי ומזעזע". בעלה מאור אישר שהייתה חיוורת כשנחשפה לתמונה: "היית חיוורת, אפילו לא שמת לב".
בוזגלו חששה במיוחד שילדיהם יחשפו לתמונה. "לא ידעתי איך להגיב. כמובן שישר שיתפתי את הילדים, פחדתי שהם יקבלו את לפלאפון, שלהם להסביר להם שזה לא הגוף שלי. עכשיו, אני אישה בוגרת, די חזקה עד כמה שאפשר, אני יכולה להתמודד עם זה. אבל תחשבו על בחורות צעירות, שפתאום נחשפות לדבר כזה ופשוט נכנסות מתחת למיטה ולא יוצאות ובוכות ועוברות סרט אימה".
מקרים דומים של תמונות ופרסומים פוגעניים מדגישים את הצורך להגביר את המודעות לפשעי רשת ולהגן על קורבנות פוטנציאליים, במיוחד צעירות. בוזגלו בדבריה מאירה זרקור על הפגיעה העמוקה מהתנהגות כזו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחיר החשיפה (ל"ת)
    גולדקנופף 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור