ויראלי

מירן בוזגלו פותחת הכל: "קיבלתי התקף חרדה"

כוכבת הבוזגלוס סיפרה על הדברים שאמרו עליה בסדרה וגרמו לה להתקף חרדה: "לפני שתי עונות שידרו פרק שרואים את הגיסות שלי מדברות, בין היתר גם עליי, ואני רוצה להגיד לך שזה היה אחד הדברים הכי קשים, אני ממש קיבלתי התקף חרדה באולם, לראות מישהי במשפחה מדברת עליי זו הרגשה לא נעימה"
מערכת ice |  3
מירן בוזגלו (צילום אור גפן)
מירן בוזגלו, משפיענית הרשת וכוכבת הסדרה "הבוזגלוס", קטפה קמפיין חדש למותג מוצרי הניקוי טאצ׳, במסגרתו היא מחליפה את אילנית לוי במשבצת הפרזנטורית לשנים הקרובות. הקמפיין מוערך בכ-4.5 מיליון שקל ועתיד לעלות במהלך חודש מרץ. היום [שני] היא גם התראיינה למספר כלי תקשורת והעניקה ציטוטים מפתיעים במיוחד.
למאקו היא סיפרה על הדברים שאמרו עליה בסדרה וגרמו לה להתקף חרדה: "לפני שתי עונות שידרו פרק שרואים את הגיסות שלי מדברות, בין היתר גם עליי, ואני רוצה להגיד לך שזה היה אחד הדברים הכי קשים, אני ממש קיבלתי התקף חרדה באולם, לראות מישהי במשפחה מדברת עליי זו הרגשה לא נעימה. אבל למדנו כבר לחיות עם זה ולהעביר את זה. קורה בכל משפחה והכל טוב, אני ממש בסדר עם כולם ומכבדת את כולם ואוהבת את המשפחה והכל ממש בטוב. אבל יש גם מדי פעם ויכוחים, ואני בחיים לא נכנסת לוויכוחים. היה אז אבל כבר לא".
 
על התביעה של בעלה נגד הפועל באר שבע במיליוני שקלים: "לבן אדם מגיעים תנאי ופנסיה וראוי שידרוש מה שמגיע לו. אנחנו אוהבים את העיר, הקבוצה והתושבים והיה לנו כיף מאוד שם, אבל זה לא קשור אחד לשני".
לפנאי פלוס היא הסבירה: "החשיפה עשתה לי רק טוב. לקחתי את זה למקום שאני משתפת דברים שיכולים לעזור לנשים אחרות. אני מדברת על זה שעשיתי טיפולי פוריות ועל התקפי חרדה קשים שעברתי, בעיות של הילדים שלי, אני פותחת כמעט הכל, אני הכי חשופה. האינסטגרם שלי משקף בדיוק את החיים שלי כמו שהם, זה נותן לי כוח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חקי מאסר עולם לנזקג שפגע בפרטיות.אינטימיות של נזקג אחר (ל"ת)
    חקי חיון 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נפש עדינה!! רואים את הטוב לב שלה! (ל"ת)
    ליטל 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אלופה
    דודי 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי פוזות הכל בקלאס ככה מגיעים הכי רחוק
    סגור