ויראלי

קורין גדעון נשברת: "החזרה הביתה מזעזעת, הייתי על הפנים"

קורין גדעון חזרה הביתה אחרי הלידה וסיפרה בכאב: "החזרה ביתה. וואו, הצפה רגשית מטורפת, חוסר איזון, בכיתי כל הערב, עצבים. זוכרת את זה מכל הלידות. יום מורכב, אבל הנה, יום חדש. דיברנו על זה שהלילה שני אחרי הלידה הוא הכי נוראי. לבן, לא ישנים דקה, חרדות. מלא כתבו לי שהן חשבו שהן משוגעות - אז לא, זה נורמלי"
מערכת ice | 
קורין גדעון ילדה (צילום מסך מתוך האינסטגרם של corringideon)
ביום שלישי האחרון, קורין גדעון חוותה שמחה גדולה כאשר הביאה לעולם את בנה השלישי, אך המציאות החדשה שלה כאימא לשלושה הכתה בה בצורה לא פשוטה בכלל. אמש (שישי) מול המצלמה היא סיפרה בכאב על התחושות שלה.
גדעון פתחה וכתבה על רקע הסרטון: "החזרה ביתה. וואו, הצפה רגשית מטורפת, חוסר איזון, בכיתי כל הערב, עצבים. זוכרת את זה מכל הלידות. יום מורכב, אבל הנה, יום חדש. דיברנו על זה שהלילה שני אחרי הלידה הוא הכי נוראי. לבן, לא ישנים דקה, חרדות. מלא כתבו לי שהן חשבו שהן משוגעות - אז לא, זה נורמלי. אז גם החזרה הביתה מזעזעת, מזעזעת"

עוד היא עדכנה את העוקבים והעוקבות: "בכי, עצבים, הורמונים, הצפה רגשית. הייתי על הפנים אתמול, אבל אני הרבה יותר טוב הבוקר. אז תדעו שזה גם טבעי ונורמלי. קשה לאזן, הילדים, התינוק, פתאום הבית. לאט לאט".
בהמשך היא שיתפה פעולה עם בעלה חילי סורוצקין בסרטון ואמרה לו: "מה אמרת, מאמי?", שאלה גדעון את חילי. "שאני לא כזה עייף", ענה סורוצקין. "כי מה היה בלילה? ישנתי טוב בלילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה