ויראלי

קורין גדעון חושפת את הדרמה בלידה: "כמעט התעלף"

מנחת הטלוויזיה והמשפיענית קורין גדעון הביאה לעולם ילד שלישי במספר, אח לאלונה ולרפאל. מסתבר שאחד מהנוכחים בחדר הלידה לא הרגיש טוב, וזאת לא הייתה היולדת

מערכת ice | 
קורין גדעון ילדה (צילום מסך מתוך האינסטגרם של corringideon)
מנחת הטלוויזיה והמשפיענית קורין גדעון הביאה לעולם ילד שלישי במספר, אח לאלונה ולרפאל. על אף שאותו מאורע משמח ומרגש גרר תגובות חיוביות רבות מצד בני המשפחה והחברים, סיפרה קורין כי בן זוגה שנכח בחדר הלידה לא חש בטוב.
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סיפרה בתחילה ועקצה את בעלה שבאמצע הלידה הוא בכלל לא היה איתה בחדר לידה: "אני סיפרתי לכם שהוא הלך לחפש משהו לאכול באמצע הלידה? הוא פשוט היה רעב".
לאחר מכן שיתפה גדעון כי הוא לא הרגיש טוב: "שנדבר על זה שהוא כמעט התעלף? כשנכנס רופא לשאול איך אני מיד אחרי הלידה? המיילדת אומרת לו תבדוק קודם את הבעל". "אני כרגע הוצאתי מהגוף שלי בן אדם קטן והוא על סף אובדן הכרה. יפה", עקצה גדעון את בעלה חילי.


(מתוך חשבון האינסטגרם של קורין גדעון)
כאמור, אתמול (רביעי) הכריזה קורין גדעון כי הביאה לעולם ילד שלישי במספר, אח לאלונה ורפאל. בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה: "ברוך הבא ילד שלנו. אתה אור גדול בתקופה אפלה ועצובה. הלוואי שתגדל לעולם טוב יותר. מתפללים שכל המשפחות יזכו לחבק את האהובים שלהם במהרה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה