קריירה ולימודים

אייל ברקוביץ' פותח הכל: "טעות שלא עשיתי את זה לפני"

ברקוביץ' סיפר: "היה צריך לפרוש בתחילת העונה. אמרתי לו את זה בארבע עיניים. הוא עשה קריירה ענקית ועשה הכי טוב שהוא יכול, כי אין לו כבר מה להשיג. היה לי אותו מצב כמוהו, והרמתי דגל לבן באמצע העונה, ועשיתי טעות שלא עשיתי את זה לפני"
מערכת ice |  2
אייל ברקוביץ' (צילום מערכת אייס, פלאש 90)
מגיש רשת 13 וכוכב הכדורגל לשעבר, אייל ברקוביץ' אולי אחד הגדולים ביותר, סיפר בראיון בערוץ הספורט על כל מה שהוא רואה היום בכדורגל הישראל ומשווה את הסיטואציה של ערן זהבי לזו שהוא חווה לפני הפרישה.
ברקוביץ' סיפר: "היה צריך לפרוש בתחילת העונה. אמרתי לו את זה בארבע עיניים. הוא עשה קריירה ענקית ועשה הכי טוב שהוא יכול, כי אין לו כבר מה להשיג. היה לי אותו מצב כמוהו, והרמתי דגל לבן באמצע העונה, ועשיתי טעות שלא עשיתי את זה לפני".

על סאגת דין דוד: "בסוף מבחן התוצאה והדרך. מאמן לוקח אחריות על מי שהוא מזמין. אני מסכים עם הביקורת על דין דוד. הוא עשה טעות שהוא עושה שיחות על מי הוא מזמין ומי לא. אם אני מאמן נבחרת, אני נותן רשימה למנהל נבחרת ובזה סיימתי, ומי שלא מגיע אחרי שזימנתי אותו, לא יהיה יותר בנבחרת. רן לא צריך לעשות שיחות על זימונים, כמו השיחה שעשה לדין דוד. אני במקומו הייתי אומר 'אני לא רציתי אותו בנבחרת וזו החלטה מקצועית וזהו', ולא הולך לשיחות וכו'".
דעתו על מאמן נבחרת ישראל רן בן שמעון: "החזקתי ותמכתי במינוי של רן בן שמעון. בשני המשחקים האחרונים הנבחרת נראתה טוב מאוד. אני מסתכל על איך הנבחרת משחקת, ולא מעניין אותי את מי הוא מזמין. ראיתי בשני המשחקים של רן בן שמעון דברים שלא ראיתי אצל בניון וחזן. ראיתי לחץ על היריב, ראיתי הנעת כדור מאחור, ראיתי שהשחקנים מאוד קרובים אחד לשני, ראיתי דברים טובים. שיחקנו נגד אריות אירופה ולא נפלנו מהם. רן בן שמעון מאמן מצוין ואני מעריך אותו אישית ומקצועית, אבל הוא חייב להפסיק להיות בלנדר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אייל ברקוביץ'
    איתן 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל ברקוביץ'חתיכת שחצן וחרטטן, היה שחקן כדורגל מוכשר ( מה ששלו שלו כמו שאומרת אופירה) אבל הוא היה אף פעם בן אדם ( מענץ') ומילה שלו לא שווה כלום. גם לא בכדורגל. אז מוטב שישתוק
    סגור
  • 1.
    ערוץ שמאל
    בלולו 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את מי הגמד הזה מעניין ? השכל שלו ברגליים במקום בראש !!!
    סגור