תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 תוקף את עברי לידר: "אנס את זכרם של הנופלים"

שי גולדשטיין מתח ביקורת חריפה על עברי לידר, זאת בעקבות החולצה שלבש במהלך הופעתו בטקס האלטרנטיבי של ה-7 באוקטובר. שי גולדשטיין: "עברי לידר אנס את זכרם של הנופלים למטרותיו הפוליטיות"

מערכת ice | 
עברי לידר (צילום שלומי פינטו)
עברי לידר הצליח לעורר את זעמו של שי גולדשטיין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "פתחי את שי" בערוץ 14, זאת בטענה כי הזמר המפורסם ביזה את זכרם של הנופלים במהלך הופעתו בטקס הזיכרון האלטרנטיבי של משפחות החטופים והנרצחים לציון יום השנה ל-7 באוקטובר. לטענת גולדשטיין, באמצעות החולצה שלבש במהלך הופתעו בטקס עם הכיתוב "יהי זכרם מהפכה", ביזה לידר את את הנופלים. 
בציוץ שפרסם שלשום (שני) בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר), כתב שי גולדשטיין: "עברי לידר אנס את זכרם של הנופלים למטרותיו הפוליטיות. בין הנופלים היו כאלו שונים ממנו, כאלו שלא רוצים במהפכה שהוא כמהה אליה. עברי לידר ביזה הערב את זכרם".
מגיש "פתחי את שי" בערוץ 14 המשיך לתקוף את הזמר המוכר וכתב: "מי שאפשר לו לעשות את זה ב'טקס לאומי' לא מבין מה זה לאומיות אמיתית. וחוץ מזה, הטקס בפארק לא היה טקס, הוא היה עוד מופע פארק שכולו מפגן כוח בוטה בחזקת 'הבאנו את הזמרים הכי גדולים במדינה' ואת המנחים של הפריים טיים של קשת".
 
בהמשך, התייחס גולדשטיין לטקס הזיכרון הממלכתי, עליו הייתה אחראית השרה מירי רגב וכתב: "הטקס הממלכתי לעומת זאת היה צנוע ומעודן ונתן מקום אמיתי למשפחות הנופלים והחטופים, לניצולים, ללוחמים, לחובשים, לשוטרים, לילדים... הבחירה לתת להם להנחות ולשיר הייתה בחירה מדויקת ומרגשת. שאפו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה