שירי לוי

36, דוברת ומנהלת מערך הדוברות, התדמית ויחסי הציבור של קבוצת קשת

"השנה גיבשנו צוות מקצועי ויצירתי - מהטובים בתחום, בנינו מותגי תוכן חדשים והצלחנו ליצור אימפקט לסדרות דרמה שמתמודדות בפריים טיים מול מותגי ריאליטי ותיקים"
מאחורי אחת מקבוצות התוכן והתקשורת הגדולות בארץ, עומד מערך הדוברות שבראשותו עומדת שירי לוי, 36. לוי משמשת כדוברת קבוצת קשת ומנהלת מערך הדוברות, ויחסי הציבור של הקבוצה והערוץ. מדובר בתפקיד שחולש לא רק על תכני הבידור של קשת, אלא על חברת החדשות, זרועות האינטרנט וכמובן תכני קשת עצמם, והזרוע הבינלאומית – קשת אינטרנשיונל.
אל קבוצת קשת הגיעה שירי לפני שבע שנים, ואחרי שנתיים כבר מונתה לתפקיד דוברת הקבוצה, "למדתי תואר ראשון בממשל ומדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן, בהמשך עברתי ב"כותרת" באוניברסיטת תל אביב וסדנת "אקו" בארגון מעוז" מספרת לוי, "לקשת הגעתי אחרי תפקידי דוברות וייעוץ תקשורתי בגופים במגזר הציבורי והפרטי, ובמשרד הביטחון. בתפקיד האחרון לפני קשת, עבדתי בשלום תל אביב והבנתי שמתפנה בקשת משרה. תמיד עולמות התרבות דיברו אלי, וגם בשלום תל אביב טיפלתי בתיקים בתחום. אחרי שלוש שנים עברתי לקשת לתפקיד ניהול פרויקטים במחלקת הדוברות ויח"צ. טיפלתי בדרמות, בפעילות הבינלאומית ובתכניות תחקיר ודוקו. בתום שנתיים מי שהייתה אז הדוברת עזבה, וכך הגעתי לתפקיד הנוכחי".
הרבה דברים משמעותיים התרחשו השנה בקבוצה, כשאחת מנקודות הציון המשמעותיות ביותר היא האישור שקיבלה הקבוצה לרכישת 25% מקבוצת התקשורת RGE, מהלך שעומד לאפשר לקשת לצמוח בעולמות התוכן ולפתוח שירותי הזרמת תוכן בתשלום. לצד זה, הצליחו בקשת 12 להגיע השנה להישג משמעותי בתחום התוכן – עליה בנתוני הרייטינג ובהשפעה של תוכניות דרמה ומקור.
לוי עצמה חושפת קצת מהמאמצים שנעשו כדי להביא את הז'אנר לקדמת הבמה ומודה כי מבחינתה זהו אחד מההישגים המשמעותיים שרשמה השנה, "בנינו מותגי תוכן חדשים והצלחנו ליצור אימפקט לסדרות דרמה שמתמודדות בפריים טיים מול מותגי ריאליטי ותיקים, מהשוטרים ועד להיות איתה. קשת הייתה גוף השידור הראשון ששם את הדרמות בפריים טיים כתוכן  שיכול להתחרות במותגי ריאליטי חזקים. ההצלחה של הדרמות היא תוצר של עבודה אסטרטגית ובין היתר עומדים מאחוריה מהלכים שיווקיים שמייצרים שיח ועניין באופן שפונה לקהל רחב".
רק כדי להסביר את גודל ההישג – בעבר לא שודרו תכנים מהז'אנר בפתח רצועת הפריים טיים, אלא רק בחלק השני של הרצועה. השנה הציגו סדרות הדרמה של קשת נתונים מפתיעים שעמדו בשורה אחת ואף למעלה מתוכניות ריאליטי מתחרות.
עם כל ההצלחה בקבוצת קשת, לוי מעידה כי בתור ילדה היו לה תוכניות שונות לעתיד, "במקור רציתי להיות פסיכולוגית" חושפת ומודה כי, "אולי זה עוד יקרה". עד אז היא ממשיכה לנהל את מערך הדוברות של קבוצת קשת ורושמת לעצמה גם שם הישגים לשנה שחלפה, "גיבשנו צוות מקצועי, יצירתי, ומצוין – מהטובים בתחום. צוות טוב זה הדבר הראשון שצריך כדי להצליח וכדי שהכול יעבוד כמו שצריך".
צילום: ינאי יחיאל

עוד צעירים מבטיחים...