ליטל פרנקל

39, נשואה+2, סמנכ"לית השיווק של Pango

"גדלתי בבית יזמי, נחשפתי לעולם העסקים מגיל קטן, ותמיד נמשכתי לסיפורים שמאחורי המותגים, אלו שגורמים לאנשים לבחור, ויותר מזה להתחבר ולהאמין במותג"
ליטל פרנקל, סמנכ"לית השיווק של אפליקציית תחבורה חכמה פנגו התחילה את דרכה בענף הפרסום במשרד נפתלי אברהם, (כיום, "פרסום אברהם"). "התקדמתי במשרד במגוון תפקידים בכל תחומי הניהול - לקוח ודיגיטל". מספרת פרנקל על דריסת הרגל הראשונה בתחום. "לאחר 8 שנים עברתי לתפקיד סמנכ"ל השיווק בללין מקבוצת פוקס והייתי חלק מפיתוח המותג בארץ ובעולם, הקמתי מערכי אי קומרס גלובאליים ויחד עם הרבה אנשים מוכשרים, הבאנו את המותג להצלחה בינלאומית". 
לפני שנה הגיעה לתפקידה הנוכחי, "בגיל 38, לאחר 5 שנים בללין עשיתי פנייה חדה ועברתי מהטופ של עולם הריטייל, לטופ של המרחב הדיגיטלי ועולם האפליקציות. הגעתי לפנגו ומצאתי את היכולת להשפיע על חייהם של מיליוני ישראלים ברמה היומיומית. האתגר והמשימה שעמדו לפנינו היו הרחבת מותג-על שמזוהה עם חניה, לעולם חדש ומתקדם של ניידות והצעת אלטרנטיבות חדשות שיסייעו לציבור בישראל להתגבר על הגודש בכבישים שכולנו מרגישים מדי יום".
"לטעמי, לאנשים שמגיעים מעולמות הריטייל והסחר יש את היכולת לתרום רבות לענף ההיי-טק", סוברת פרנקל ומסבירה כי הסיבה לכך היא, "המקצועיות הבלתי מתפשרת הנדרשת בעבודה היום-יומית".       
"למזלי, אני חיה את החלום המקצועי שלי מדי יום. תחילה כפרסומאית וכיום כסמנכ"לית שיווק", מעידה על עצמה סמנכ"לית פנגו, "גדלתי בבית יזמי, נחשפתי לעולם העסקים מגיל קטן, ותמיד נמשכתי לסיפורים שמאחורי המותגים, אלו שגורמים לאנשים לבחור, ויותר מזה להתחבר ולהאמין במותג. יצירת סיפור היה מנת חלקי מגיל צעיר ואני שמחה שפיתחתי קריירה המייצרת חיבור בין התנהגות של אנשים לתובנות. יש כיום הבנה ששיווק הוא לא רק סלוגן או קמפיין בטלוויזיה, אלא השפעה ישירה ומדידה על ביצועי החברה במגוון רחב של כלים ויכולות". 
"כבר במסגרת לימודיי במרכז הבינתחומי (אוניברסיטת רייכמן) הבנתי שהגעתי למקום הנכון, שזה התחום שלי". אומרת פרנקל ומוסיפה, "עם הזמן המרכיבים הנוספים בתפקיד כמו יצירת ערך, הבנת הביזנס, עמידה ביעדים ומימוש של חזון, רק אוששו את הבחירה בתחום. גם כיום אני שמחה לקחת חלק במסגרות אקדמיות. לעורר השראה ולתת כלים לדור הבא של עולם השיווק".
בשנה האחרונה הובילה מהלך משמעותי בפנגו, לצד התרחבות של החברה לתשלומי תחבורה ציבורית וחניונים, והיא מסומנת מבחינתה כשנה מרגשת במיוחד, "לראשונה חווינו ממש את חזון התחבורה החכמה של פנגו קורם עור וגידים ומיושם בשטח. כולנו חשים את השינויים בכבישים מהתקופה של טרום הקורונה בהשוואה לזו היום. פנגו מובילה ומיישמת חזון המשלב בין תחבורה חכמה, תכנון נסיעה ושילוב קל ופשוט של פתרונות מגוונים לדרך. השנה החזון הפך למציאות; יותר ויותר אנשים נוסעים ברכב בבוקר, חונים ומפעילים פנגו, עולים לרכבת או לאוטובוס ומשלמים בקלות עם פנגו, מתדלקים באמצעות האפליקציה שלנו ועוד. אני שמחה וגאה להיות חלק מצוות איכותי של אנשים שמקלים על חיי היום יום של מיליוני אנשים".
צילום: עופר חג'יוב

עוד צעירים מבטיחים...