מושיקו שטרן

39, מגיש תוכנית הרדיו "מושיקו שטרן VIP", ובעל חברת הפקות

"בילדותי הייתי שומע רדיו מנמיך את השדרנים ומקליט את עצמי משדר במקומם. הכתובת הייתה על הקיר"
מושיקו שטרן נכנס לרשימה כשהוא בן 39 ואפשר לחלוטין להגיד שמדובר באחד מנכסי הרדיו שיש בישראל. שטרן התחיל בעולם התקשורת כעיתונאי צעיר בגיל 10, ובגיל 13 כבר התחיל לשדר ברדיו פיראטי ובאירועים פרטיים. כיום הוא נשוי ואב לחמש בנות ועומד מאחורי אחת מתוכניות הרדיו המצליחות בישראל -"VIP עם מושיקו שטרן".
כשהיה בן עשר קיבל שטרן את התפקיד הראשון שלו, והוא סוגר כבר 28 שנים בתחום, "הייתי עיתונאי צעיר ב'כולנו' המיתולוגי לצד סיון רהב מאיר, בגיל 13 התחלתי לשדר ולתקלט בתחנות רדיו מקומיות ואירועים פרטיים, ואחרי הצבא התחלתי לשדר ברדיו קול הים האדום באילת", מספר שטרן, "משם עברתי לרדיו לב המדינה 91fm, ומ-2006 משדר ברדיוס 100fm".
במסגרת תוכנית הרדיו שלו שזכתה בפרס תוכנית הרדיו הטובה ביותר, מארח שטרן אמני מוזיקה מהסצנה הישראלית, ומהווה מקפצה עבור חלק מהאמנים המתחילים בתחום. התוכנית נדדה איתו בשלוש התחנות האחרונות שלו וממשיכה להיות אחת התוכניות המואזנות ברדיו. הניסיון בתקלוט הביא אותו להקמה של חברת הפקות, אירועים וייעוץ בתחום.
שטרן מעיד על עצמו כי בתפקידו כשדרן רדיו הוא מגשים חלום ילדות שאף דאג לתרגל בילדותו הקצרה טרם כניסתו לתחום, "בילדותי הייתי שומע רדיו מנמיך את השדרנים ומקליט את עצמי משדר במקומם. הכתובת היתה על הקיר".
אחד ההישגים הגדולים שגרף השנה הוא פרס תוכנית המוזיקה הטובה ביותר בישראל בכנס אילת לעיתונות, אירוע מכונן מבחינתו שעליו הוא מבקש להודות, "בתחומי זה הישג עצום ומודה כל יום על הזכות והשליחות".
באדיבות המצולם

עוד צעירים מבטיחים...