מוחמד מג'אדלה

28, פרשן חדשות 12 וראש חטיבת החדשות ברדיו נאס

"אני עושה היום את מה שחלמתי תמיד לעשות למען הציבור הערבי והיהודי כאחד: לתווך את המציאות המורכבת במדינה המיוחדת שלנו"
את מוחמד מג'אדלה, פרשן חדשות 12 אתם מכירים בעיקר מהמסך, אך מלבד זה, בגיל 28 העיתונאי הצעיר משמש גם ראש חטיבת החדשות ברדיו הערבי ישראלי "נאס".
דרכו של מג'אדלה, להיות בגילו הצעיר עיתונאי רב פעלים, התחילה בילדותו, "התחלתי את דרכי באתרי החדשות המקומיים בחברה הערבית עוד כשלמדתי בבית הספר. מהר מאוד עברתי לתקשורת הערבית הבינלאומית ככתב, מגיש ועורך חדשות".
ככתב בתקשורת הבינלאומית של העולם הערבי שחי בישראל, נקודה אחת גרמה לו להרגיש שעליו להתחיל להתפתח בכיוון חדש: "תחושות הסיפוק מהעבודה בזירה הערבית הבינלאומית דעכה ככל שהמצב בבית, בתוך החברה הערבית, הדרדר בכל המישורים", הוא מסביר ולוקח אותנו אל רגע התפנית בקריירה שלו, שהובילה אותו לפאנל החדשות הנצפה בישראל: "הבנתי שצריך להיות לי חלק בתקשורת כאן, במקום שבו אני חי, ולא רק לסקר את העולם הערבי. זה מה שדחף אותי להגיע לחדשות 12. חשתי צורך גדול להיות במקום המשפיע ומקצועי ביותר בתקשורת הישראלית כדי להגיע לקהל הקרוב ולא לעולם הרחוק, ולעבוד לצד האנשים הטובים ביותר בתעשייה".
מג'אדלה סבור שמקומו בתקשורת לא משרת רק את המגזר הערבי ממנו הוא מגיע, "כל יום שבו אני עושה את מה שאני אוהב, הוא הגשמת חלום עבורי. ואני עושה היום את מה שחלמתי תמיד לעשות למען הציבור הערבי והיהודי כאחד: לתווך את המציאות המורכבת במדינה המיוחדת שלנו".
הוא רק בתחילת דרכו המקצועית בתקשורת הישראלית המרכזית ושואף להמשיך לעסוק במטרות שלשמם עזב את התקשורת הערבית, "החלום המקצועי שלי תואם מאוד את החלום האישי - לגשר על פערי הידע והתרבות בין שני העמים שחיים ביחד כאן, אך יודעים מעט מאוד אחד על השני".
באדיבות המצולם

עוד צעירים מבטיחים...