טופז לוק

29, יועץ תקשורת לראש הממשלה לשעבר ויו״ר האופזיציה בנימין נתניהו

"זכיתי ללמוד מאחד המנהיגים הגדולים והמוצלחים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל. זאת הזכות הגדולה של חיי"
טופז לוק משמש היום כיועץ התקשורת של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, אך עד לפני חצי שנה היה יועץ התקשורת של ראש הממשלה הוותיק בישראל. אל התפקיד הזה לא הגיע סתם כבר בגילו הצעיר - בהיסטוריה המקצועית שלו שמתחילה בדובר צה"ל כחייל סדיר, יש רזומה מעניין שכולל את אחד השינויים המעניינים ביחידה, "זכיתי להיות ממקימי הפעילות ברשתות החברתיות של צה״ל, באנגלית ובעברית, כחייל בדובר צה״ל" מספר טופז. 
על המהלך, שדחף אליו בעצמו, הוא מפרט וחושף תהליך מורכב שיכול לרשום לזכותו, "באותה תקופה הייתי צריך להסביר וגם לשכנע ארגון מורכב וגדול כמו צה״ל בחשיבות והצורך לפתוח עמודי פייסבוק ואינסטגרם".
היום אנחנו כבר נהנים מהתוצאות, אבל מדובר בניצנים שהתחילו לפני עשור, אז עניין הרשתות החברתיות עוד לא היה נפוץ ומקובל ככלי תקשורת ישיר לציבור כמו היום. התפנית שעשה בדובר צה"ל הובילה אותו כבר לפני שש שנים לאחד מתפקידי ייעוץ התקשורת הבכירים בארץ, אצל ראש הממשלה דאז, "הידע והיכולות, שהיו יחסית נדירים ב-2011, ושפיתחתי ביחד עם חברים מוכשרים במהלך השירות, הובילו אותי לנהל את הדיגיטל של ראש הממשלה נתניהו ביחד עם יונתן אוריך בבחירות 2015 ולייעץ לו תקשורתית" בתפקיד זה הוא משמש עד היום, כולל שינוי הגדרה קטן בעקבות פינוי כיסא ראש הממשלה בבחירות האחרונות. 
לוק, עוד לא בן 30 והכניסה שלו לנעלי יועץ התקשורת של ראש הממשלה היוותה עבורו מקפצה מקצועית מהירה, "זכיתי להגשים הרבה חלומות מקצועיים בגיל צעיר. בעיקר ללמוד מאחד המנהיגים הגדולים והמוצלחים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל", אומר לוק ומעיד כי, "זאת הזכות הגדולה של חיי".
הוא לא חוסך בביקורת על הממשלה הנוכחית שהחליפה את ממשלת נתניהו אך גם לא יכול להתעלם מהאירוע הזה שהפך גם עבורו לרגע של תפנית בשנה החולפת, אז הפך ליועץ ליו"ר האופוזיציה, "הרגע של מכירת חיסול של ערכים בשביל כיסאות והצבת מדינת היהודים בסכנה".
באדיבות המצולם

עוד צעירים מבטיחים...