עידן דוד

35, נשוי+3, מנכ"ל עיריית אשקלון

"אני חושב שבעבודה נכונה ומסורה ניתן לעשות פלאים שכל אזרח ירגיש טוב יותר. אני מאמין גדול באשקלון והחלום שלי מילדות היה לשנות את העולם ולהשפיע"
עבור עידן דוד, תפקיד מנכ"ל עיריית אשקלון בו הוא מכהן, זהו כבר התפקיד המוניציפלי השלישי שהוא ממלא, וכל זה בגיל 35 בלבד, "התחלתי בלימודי רו"ח ואת הקריירה התחלתי במשרד קסלמן את קסלמן. משם עברתי למספר תפקידי ניהול ובניהם: סמנכ"ל הכספים והתפעול של חברה בתחום החקלאות (ייצוא ופיתוח). כאן הקריירה שלי קיבלה תפנית כאשר החלטתי לקבל על עצמי את תפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית של עיריית מוצקין. התחום המוניציפלי ריתק אותי ומשם עברתי למנכ"ל החברה הכלכלית של בת ים ובתחילת השנה התמניתי למנכ"ל עיריית אשקלון".
הסיבה שהוא מחובר לתפקידים הללו היא המהות שלהם, בה הוא עוסק באופן יומיומי, "החלום המקצועי שלי ומה שמושך אותי במיוחד בתחום המוניציפלי זה להשפיע על חיי התושבים תוך פיתוח העיר, עזרה לזולת, קידום נראות העיר ואיכות החיים". מסביר מנכ"ל העיר הדרומית.
"אני חושב ומאמין שבעבודה נכונה ומסורה ניתן לעשות פלאים שכל אזרח ירגיש טוב יותר. אני מאמין גדול באשקלון והחלום שלי מילדות היה לשנות את העולם ולהשפיע - כעת יש לי את הזכות להביא לידי ביטוי את החלום ולהשפיע לטובה בכל יום על העיר שלי - אשקלון".
במהלך השנה האחרונה ספגה אשקלון סבב לחימה קשה במבצע שומר החומות, ואף התמודדה עם אובדן של בני העיר. עבור דוד היה זה המבצע הראשון שעבר בעיר ונקודה משמעותית בתפקידו בשנה זו, "מבצע שומר חומות היה מאוד מאתגר. כאדם שגדל במרכז הארץ לא חוויתי התמודדות כפי שהתרחש במאי האחרון". מעיד דוד.
"למדתי רבות על עצמי, על העיר וקיבלתי חניכה רצינית מראש העיר - תומר גלאם - שיש לו ניסיון רב באירועים מסוג אלו. היה מדהים ומרגש לראות איך כבר בטיל הראשון העירייה נכנסה לפעולה ועבדה כמו מכונה משומנת כדי לדאוג למינימום נפגעים ומקסימום עזרה. בזמנים כאלו, שמים את הכול מאחור, המשפחה, הילדים והאישה וכל הפוקוס והעניין זה לדאוג לתושבי העיר שהתמודדו עם תקופה לא פשוטה. אני חושב ורוצה להאמין שעשינו כל מה שאפשר בשבילם והצלחנו לסייע ככל הניתן תחת תיאום עם גופים רבים".
באדיבות המצולם

עוד צעירים מבטיחים...