חסן עבאסי

נשוי+3, מנכ"ל מייסד של חברת HAAT DELIVERY

"מאז ומתמיד חלמתי להפוך את העולם למקום שוויוני יותר בעזרת טכנולוגיה. השינוי המהותי בקריירה שלי קרה בעקבות ביקור בעיר הולדתי - אום אל פאחם, כשרציתי להזמין מזון מהיר הביתה וזה לא התאפשר"
ד"ר חסאן עבאסי ערך מהפכה חברתית כאשר הקים שירות מקביל למשלוחי מזון מהיר עבור החברה הערבית. לצורך של החברה הערבית, בשירות ייעודי לה מתחום משלוחי המזון, עוד נגיע בהמשך. עוד קודם לכן עשה עבאסי חיל בחברות טכנולוגיה בינלאומיות, אליהן הגיע אחרי סימון מטרות ברור כנער, "מילדות העולם הטכנולוגי קרץ לי וכבר בתקופת התיכון סימנתי את היעד הבא שלי – לימודי הנדסת חשמל בטכניון. הלימודים במוסד אקדמי מוביל לצד סטודנטים מוכשרים ומרצים מומחים בקנה מידה עולמי פתחו בפניי עולמות של קידמה וחדשנות ודרבנו אותי להשתלב בתעשייה ולמצוא פתרונות טכנולוגים לבעיות מהותיות".
"עוד במהלך הלימודים הבנתי כי אין תחליף לניסיון תעסוקתי וצבירת ניסיון בתחום", מספר עבאסי על הגלגול הקודם שלו בתחום, "ולכן פעלתי כדי להשתלב בחברות מובילות כמו גוגל ו-IBM ואף זכיתי להמשיך ולהוביל פרויקטים בגוגל שוויץ לאחר קבלת תואר הדוקטורט". 
אחרי ההצלחה שגרף כשכיר בחברות הטכנולוגיה הענקיות, הגיעה הדחיפה להקמת "האאט דליברי", שירות משלוחי המזון המהיר באזורי יישוב ערביים, "השינוי המהותי בקריירה שלי קרה בעקבות ביקור בעיר הולדתי - אום אל פאחם, כשרציתי להזמין מזון מהיר הביתה וזה לא התאפשר", מסביר עבאסי, "בשונה מערי המרכז, שם הזמנת מזון הינה פעולה טריוויאלית, הערים הערביות השתרכו באותה העת הרחק מאחור עם תשתיות לא תואמות, מפות לא מעודכנות ושיטות תשלום מיושנות", מפרט עבאסי ומוסיף, "באותו רגע החלטתי לשנות מסלול, עזבתי משרה נוצצת בגוגל והקמתי את האאט - פלטפורמה ייחודית לשילוח מזון בפריפריה שמספקת למסעדות שירותי שילוח מקיפים, מפתחת מפות ייעודיות התואמות לכפרים ואמצעים לגביית תשלומים במזומן".
"מאז ומתמיד חלמתי להפוך את העולם למקום שוויוני יותר בעזרת טכנולוגיה", מעיד על עצמו עבאסי ומצהיר לנוכח כך, "היום אני יכול להגיד שאני הופך את החלום למציאות. HAAT DELIVERY שהוקמה מתוך חסך שחוויתי, מקדמת מידי יום את החברה הערבית בישראל לעבר עתיד שוויוני ומתקדם יותר. בעזרת המיזם שלנו שהוקם בלב ליבה של אום אל פאחם יצרנו אופק תעסוקתי למאות עובדים מהמגזר ועוררנו מוטיבציה בקרב צעירים רבים לרכוש השכלה גבוהה ולהשתלב בתעשיית ההייטק המבטיחה".
את השנה האחרונה הוא מסכם בגאווה אחרי שהוביל את החברה שלו לשני הישגים מרשימים. האחד - גיוס של 3.5 מיליון דולר לחברה, והשני - התרחבות החברה וגיוסו של העובד המאה לשורותיה, "סייענו ועודנו מסייעים מדי יום למאות מסעדות להרחיב את היקף פעולתם ולהגדיל את הכנסותיהם. הצוות האיכותי והמשובח שגיבשנו משפיע ישירות על חייהם של מאות אלפי תושבי החברה הערבית ומאפשר להם ליהנות מחיים מודרניים, ובעזרת הפלטפורמה שלנו אנחנו מצמצמים את הפערים בחברה הישראלית ושואפים להגיע לכל אזור פריפריאלי בעולם".
באדיבות המצולם

עוד צעירים מבטיחים...