ויראלי

מגישת חדשות 12 חוזרת הביתה: "זכיתי לרגע אושר"

בפוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה, מעיין פרתי כתבה: "רגע לפני כיפור, רגע לפני שעושים חשבון נפש, מוחלים ונמחלים, זכיתי לרגע אושר. כמה סמלי דווקא היום לשוב הביתה עם משפחה שהתרחבה לה פתאום, דווקא בתקופה הזו. רוצה לאחל לצמים שיהיה צום מועיל, חתימה טובה לכולם ושנזכה לחבק את החטופים עוד בחודש תשרי הזה"
מערכת ice |  2
מעיין פרתי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הכתבת הכלכלית של חדשות 12, מעיין פרתי, חזרה אמש (שישי) לביתה ממש רגע לפני כניסת צום יום כיפור והיא רצתה לשתף את עשרות אלפי העוקבים והעוקבות שלה במתחרש במשפחתה שניה לפני היום הקדוש.
בפוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה, פרתי כתבה: "רגע לפני כיפור, רגע לפני שעושים חשבון נפש, מוחלים ונמחלים, זכיתי לרגע אושר. כמה סמלי דווקא היום לשוב הביתה עם משפחה שהתרחבה לה פתאום, דווקא בתקופה הזו. רוצה לאחל לצמים שיהיה צום מועיל, חתימה טובה לכולם ושנזכה לחבק את החטופים עוד בחודש תשרי הזה".

כזכור, פרתי, כתבת הצרכנות והכלכלה של חדשות 12, ובעלה מיכאל, חגגו ברביעי את לידתו של בנם השני, רגע מרגש שצפוי לשנות את פני משפחתם. ההכרזה על ההיריון החדש הגיעה לפני חודשיים, כשהזוג שיתף את השמחה עם עוקביהם, והודיעו שגפן, בנם הבכור, יהפוך לאח גדול.
היא שיתפה: "כמה טוב שיש שניים! מסיימים היריון ארוך ומורכב. הרבה חששות לצד התרגשות גדולה, אבל בסוף עשינו את זה. אומרים שדברים טובים באים במידות קטנות. אין מספיק מילים בשפה העברית כדי להודות לד"ר רונית אלמוג על כל מה שעשתה בשבילי לפני ובזמן ההיריון הזה. את מופלאה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גברת כתבת לנושאי מחירי בסופרמרקטים
    יורם 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בראשית מזל טוב וכל טוב, אבל לא מצליח להבין מה מהות הפרסום הזה מעבר ליחסי ציבור עבור הגברת , שנית לא מתרשם מעומק הכתבות שלה לצערי.
    סגור
  • 1.
    כתבת צרכנות. יונית היא מגישת חדשות
    המטיפה 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא מגישת חדשות. היא כתבת. מתי תעסיקו עיתונאים אמיתיים אצלכם באתר?
    סגור