טלוויזיה

כתבת חדשות 12 חוגגת יום מאושר: "אין מספיק מילים להודות"

בפוסט שהעלתה לעוקביה באינסטגרם, ציינה מעיין פרתי: "כמה טוב שיש שניים! מסיימים היריון ארוך ומורכב. הרבה חששות לצד התרגשות גדולה, אבל בסוף עשינו את זה. אומרים שדברים טובים באים במידות קטנות. אין מספיק מילים בשפה העברית כדי להודות לד"ר רונית אלמוג על כל מה שעשתה בשבילי לפני ובזמן ההיריון הזה. את מופלאה"
 
מערכת ice | 
מעיין פרתי (צילום יוטיוב/ דמוקרטTV)
מעיין פרתי, כתבת הצרכנות והכלכלה של חדשות 12, ובעלה מיכאל, חוגגים היום (רביעי) את לידתו של בנם השני, רגע מרגש שצפוי לשנות את פני משפחתם. ההכרזה על ההיריון החדש הגיעה לפני חודשיים, כשהזוג שיתף את השמחה עם עוקביהם, והודיעו שגפן, בנם הבכור, יהפוך לאח גדול.
כעת היא שיתפה: "כמה טוב שיש שניים! מסיימים היריון ארוך ומורכב. הרבה חששות לצד התרגשות גדולה, אבל בסוף עשינו את זה. אומרים שדברים טובים באים במידות קטנות. אין מספיק מילים בשפה העברית כדי להודות לד"ר רונית אלמוג על כל מה שעשתה בשבילי לפני ובזמן ההיריון הזה. את מופלאה".

לסיום היא רשמה: "תודה לד"ר מתן ענתבי, שהיה עם יד על הדופק (תרתי משמע) וד"ר אריאל גימפל שהיה שם בכל רגע שנזקקתי לו, וזה לא היה כזה פשוט. ובסוף, תודה לשתי מיילדות קסומות שבשעות האחרונות עברו את הכל יחד איתי, (ובלי אפידורל ) רינה דולב וחני רות".
בפוסט שהעלתה בזמנו לעוקביה באינסטגרם, ציינה מעיין: "עתידות: בקרוב גפן יהפוך לאח גדול", ובכך יצרה ציפייה רבה בקרב אוהביהם. גפן, שנולד בדצמבר 2022, שודרג לתפקיד חשוב במעמד משפחתו, מה שמהווה שינוי משמעותי עבור כולם.
 
רק לפני שבועיים עוד הייתה עסוקה בעימות בשידור חי עם איש העסקים רמי לוי שעלה לראיון בחדשות 12 בנוגע לסוגיית הדבקת המחירים על המוצרים על רקע הרצון שלו להשתמש בצגים דיגיטליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה