כסף וצרכנות

בשורה קשה לנוסעים: זאת החברה שממשיכה לא להגיע לארץ

עם הודעת האיחוד האירופאי לבטל את ההודעה בה קראה לטיסות להפסיק לטוס עד סוף החודש וחזרה בה, עד כה רק שתי חברות תעופה חזרו בהן והשאר, מאריכות את ביטול הטיסות שלהם כמו חברת וויז אייר
ענת סימן טוב | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
לפני מספר ימים החליט האיחוד האירופאי לחזור בהצהרתו, בו פנה לחברות התעופה ודרש מהן לא לטוס לארץ עד סוף חודש אוקטובר. לאחר שיח של נציגי ישראל, כולל השרה מירי רגב מול נציגי האיחוד האירופאי, ההחלטה בוטלה.
בעקבות כך שתי חברות תעופה חזרו בהם, כך חברת התעופה בבעלות ישראלית חלקית, בלו בירד החזירה את טיסותיה וגם חברת התעופה אייר אירופה הקדימה את החזרת הטיסות לארץ.
במקביל, חברות תעופה אסטרטגיות וחשובות ליוקר הטיסות, טרם הקדימו את חזרתם לארץ כמו לופטהנזה, אתיחאד, איזי ג'ט, ריינאייר ועכשיו גם חברת התעופה וויז אייר.
וויז אייר, ביטלה את טיסותיה עד ה-13 לאוקטובר באופן רשמי. והערב, לאחר שנוסעים רבים קיבלו הודעות על ביטולי טיסות, היא מודיעה רשמית כי מאריכה את ביטול הטיסות לארץ.

נכון לשעה זו, יצאה הודעה רשמית מפי החברה. שהינה מבטלת את טיסותיה לארץ עד ה23 באוקטובר כולל. בשורה קשה לנוסעים שאמורים לטוס עם החברה בחול המועד סוכות וגם לאלו שטסו לחגים, וכעת תקועים בחו"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה