תיירות

גל ביטולי הטיסות לנתב"ג מחמיר: זו חברת התעופה שלא חוזרת

אייר אירופה הכריזה החברה על ביטול כל הטיסות בקו מדריד-תל אביב-מדריד עד ל-31 באוקטובר כולל. לנוסעים שטיסותיהם בוטלו, מציעה אייר אירופה מספר אפשרויות: שינוי תאריך הטיסה ללא עלות נוספת עד ה-30 בנובמבר, ניתוב מחדש בטיסות אחרות של החברה עד אותו תאריך, קבלת שובר לטיסה עתידית, או קבלת החזר כספי מלא
מערכת ice |  1
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת התעופה אייר אירופה הודיעה על שינויים משמעותיים בטיסותיה לישראל וממנה בעקבות המצב הביטחוני המתוח באזור. בהודעה שפורסמה לשותפי המסחר שלה, הכריזה החברה על ביטול כל הטיסות בקו מדריד-תל אביב-מדריד עד ל-31 באוקטובר כולל. החברה מדגישה כי היא עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות במצב ותעדכן את אתר האינטרנט שלה בהתאם.
לנוסעים שטיסותיהם בוטלו, מציעה אייר אירופה מספר אפשרויות: שינוי תאריך הטיסה ללא עלות נוספת עד ה-30 בנובמבר, ניתוב מחדש בטיסות אחרות של החברה עד אותו תאריך (תוך תשלום הפרשי מחיר אם יש), קבלת שובר לטיסה עתידית, או קבלת החזר כספי מלא. החברה מבקשת מסוכני הנסיעות להוסיף קוד מיוחד בעת ביצוע שינויים או החזרים, כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל.

החלטתה של אייר אירופה משקפת את המורכבות של המצב הנוכחי בישראל ואת ההשפעה הרחבה שיש לו על תעשיית התעופה העולמית. זוהי דוגמה נוספת לאופן שבו חברות תעופה נאלצות להגיב במהירות ובגמישות למצבי חירום ביטחוניים, תוך שמירה על בטיחות הנוסעים ומתן פתרונות חלופיים.
ההודעה מסתיימת בהבעת הערכה מצד אייר אירופה להבנה ולשיתוף הפעולה של לקוחותיה ושותפיה העסקיים בתקופה מאתגרת זו. החברה מעודדת את הנוסעים ואת סוכני הנסיעות לפנות אליה בכל שאלה או בקשה לסיוע נוסף, מה שמדגיש את מחויבותה לשירות לקוחות איכותי גם בעתות משבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי של חיים אצלכם (ל"ת)
    הבורר 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור