תיירות

בשורה נפלאה לטסים: חברת התעופה הבינ"ל בשליטה ישראלית חוזרת לנתב"ג

המטוס של חברת התעופה הקפריסאית TUS שכעת בעלת השליטה בה היא 'קווי חופשה' נחת בישראל והחברה תתגבר את טיסותיה מ/אל תל אביב, בימים הקרובים, ליעדים לרנקה כרתים ואתונה, עבור יציאות עד כיפור וחזרות מיד לאחר כיפור, בימים ראשון 13.10 ושני 14.10
מערכת ice | 
TUS AIRWAYS (צילום אלעד ויינשטיין)
בשורה נהדרת לטסים מנתב"ג. המטוס של חברת התעופה הקפריסאית TUS הבוקר (שלישי) בנמל התעופה בן גוריון. החברה תתגבר את טיסותיה מ/אל תל אביב, בימים הקרובים, ליעדים לרנקה כרתים ואתונה, עבור יציאות עד כיפור וחזרות מיד לאחר כיפור, בימים ראשון 13.10 ושני 14.10.
ניתן להזמין את טיסות TUS AIRWAYS באתרי ההזמנות באתר חברת התעופה TUSAIRWAYS.COM וישירות הסיטונאי התיירות קווי חופשה, שרכשה 42% מהחברה לאחרונה בדרך ל-75% מכלל האחזקות בה.

בתקופה מאתגרת לענף התעופה העולמי, ובמיוחד בישראל, מדובר בעסקה משמעותית שעשויה לשנות את פני התעשייה המקומית. עמי כהן וארנון אנגלנדר, הבעלים של חברת "קווי חופשה", ביצעו כאמור מהלך אסטרטגי נועז בהגדלת אחזקותיהם בחברת התעופה הקפריסאית TUS. בעסקה מורכבת, השניים מגדילים את חלקם בחברה מ-33% ל-75%, תמורת תשלום נוסף של כ-2.1 מיליון דולר, ובכך מביאים את סך השקעתם בחברה לכ-5.1 מיליון דולר.
המהלך הזה, המתרחש בעיצומה של תקופת אי-ודאות גלובלית ומשבר מתמשך בענף התעופה, מדגיש את האמונה של כהן ואנגלנדר בפוטנציאל הצמיחה של TUS ובעתיד התעופה באזור. העסקה כוללת גם אופציית Call לרכישת יתרת המניות בעתיד, מה שמרמז על תוכניות ארוכות טווח ואסטרטגיה מגובשת להרחבת פעילותם בשוק התעופה האזורי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה