תיירות

חברת התעופה הזו בורחת מישראל: הטיסות מבוטלות עד ה-30.3.2025

בהודעה שנמסרה הודיעו בווירג'ין: "אנו מתנצלים בפניכם ובפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הנגרמת בשל החלטה זו. כרטיסים קיימים, ניתן לשנות את ההזמנות למועד מאוחר יותר או לבצע החזר מלא ע"פ מדיניות ההחזרים שלנו, או לנצל את הסכם הקוד שייר שלנו עם אל על"
מערכת ice | 
מטוס וירגין אלטנטיק (צילום מלווין נילסון)
מכה לטסים מנתב"ג: וירג׳ין אטלנטיק מבקשת לעדכן כי לאחר בחינה מחודשת של המצב הביטחוני ובשל המשך חוסר היציבות, החברה נאלצה לקבל החלטה קשה ולבטל את טיסות החברה לתל אביב עד ל 30 במרץ, 2025.
בהודעה שנמסרה הודיעו בווירג'ין: "אנו מתנצלים בפניכם ובפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הנגרמת בשל החלטה זו. כרטיסים קיימים, ניתן לשנות את ההזמנות למועד מאוחר יותר או לבצע החזר מלא ע"פ מדיניות ההחזרים שלנו, או לנצל את הסכם הקוד שייר שלנו עם אל על"

רק אמש, חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, הודיעה כי היא מבטלת את הטיסות שלה מישראל ללנדון, אנגליה, ולהיפך, לכל הפחות עד ה-8.10. מחברת התעופה נמסר ללקוחות בישראל: "ברצוננו לעדכנכם כי בשל השינוי במצב הבטחוני והערכת מצב מעודכנת בוירג'ין אטלנטיק לגבי חידוש טיסותיה לישראל, הוחלט, בשלב זה, לבטל את הטיסות מלונדון לתל-אביב".
הטיסות המדוברות הן VS457 LHR-TLV  עד 07 באוקטובר כולל. כמו כן גם VS454 TLV-LHR עד 08 באוקטובר כולל. "אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות שנגרמת להם בביטול הטיסות. ניתן לשנות את ההזמנות למועד מאוחר יותר או לבצע החזר מלא ע"פ מדיניות ההחזרים של החברה", נמסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה