תיירות

חברת התעופה הישראלית מודיעה: נאלצים לבצע שינויים

בצל הירי מאיראן, מארקיע נמסר: "עקב הנסיבות יוצאות הדופן, אנו נאלצים לבצע שינויים בלוח הטיסות, על מנת להעביר אותן למטוסי צי ארקיע. אנו עובדים במרץ על מנת למזער את ההשפעה ועושים כל מאמץ להחזיר את השירות לשגרתו בהקדם האפשרי".
מערכת ice | 
מטוס ארקיע (צילום פייסבוק/ארקיע)
בעקבות המצב הבטחוני לאור הירי המאסיבי של טילים מאיראן לכיוון ישראל, אחרי שחברת התעופה סאן דור מבית קבוצת אל על הודיעה כי היא נאלצת לבצע התאמות בלוח הזמנים לחלק מטיסותיה עד כניסת ראש השנה, גם חברת התעופה המתחרה ארקיע הוציאה הודעה משלה.
בהודעה מטעם חברת ארקיע נמסר כי: "עקב המצב הביטחוני בישראל וההתפתחויות הצפויות בימים הקרובים, החברות הזרות המפעילות מטוסים עבור ארקיע, עזבו הערב מיידית את ישראל. ארקיע מחוייבת ללקוחותיה, פועלת ועושה כל מאמץ על מנת לסייע לישראלים לצאת לחו"ל, אך בעיקר לחזור הביתה לישראל".

עוד נמסר: "עקב הנסיבות יוצאות הדופן, אנו נאלצים לבצע שינויים בלוח הטיסות, על מנת להעביר אותן למטוסי צי ארקיע. אנו עובדים במרץ על מנת למזער את ההשפעה ועושים כל מאמץ להחזיר את השירות לשגרתו בהקדם האפשרי".
לסיום ארקיע הדגישה: "הנכם מתבקשים להתעדכן באתר ארקיע. הודעות ישלחו לנוסעים. ארקיע ממשיכה לסייע במאמץ הלאומי ותעבוד באופן רציף במהלך ימי החג והשבת. מתפללים לימים שקטים יותר ושכל כוחות הביטחון ישובו הביתה בשלום. תודה על הבנתכם, בברכה, חברת ארקיע:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה