תיירות

גל ביטולי הטיסות לישראל מחריף: זו החברה שלא תחזור השנה

אייר אינדיה לא תשוב לישראל עד ה-1.1.2025 וכל הטיסות שלה עד ה-31.12 כבר התבטלו מראש. כזכור, חברת התעופה גם היא ביטלה את הטיסות בעקבות האיום האיראני במהלך חודש אוגוסט והאריכה את ביטולה בכל פעם לתקופה נוספת
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום פלאש 90/ גילי יערי, shutterstock)
לאחר שחברת הלואו קוסט האירית ריינאייר האהובה על הישראלים, הודיעה היום (ראשון) על הארכת השעיית הטיסות לישראל וממנה, והסירה את ישראל מלוח הטיסות שלה עד חודש פברואר 2025, חברת תעופה נוספת דוחה את החזרה שלה בחודשים רבים.
אייר אינדיה לא תשוב לישראל עד ה-1.1.2025 וכל הטיסות שלה עד ה-31.12 כבר התבטלו מראש. כזכור, חברת התעופה גם היא ביטלה את הטיסות בעקבות האיום האיראני במהלך חודש אוגוסט והאריכה את ביטולה בכל פעם לתקופה נוספת. 
עוד לפניה, ריינאייר מצטרפת בכך לענקית הלואו קוסט השנייה, איזי ג'ט, שכבר הודיעה קודם לכן שלא תחזור לטוס לישראל בשל המלחמה, לפחות עד האביב הבא. עוד חברות תעופה שהאריכו את ביטול הטיסות שלהן לארץ הן אייר אירופה שביטלה את טיסותיה עד ה-14 לאוקטובר, ואייר אתיופיאן שביטלה את טיסותיה עד ה-7 לאוקטובר. חברת וויז אייר השעתה טיסותיה לארץ נכון לעכשיו עד ה-8/10.
חברת התעופה KLM ביטלה את טיסותיה עד ה-31 בדצמבר 2024. אייר פראנס השעתה טיסות עד ה-8 לאוקטובר, חברת התעופה לופטהנזה עד ה-31 באוקטובר וחברת התעופה וירג'ן אטלנטיק ביטלה טיסותיה עד ה-30 במרץ 2025.

חברות התעופה שכן חזרו לטוס הן "טוס אייר" שאף הוסיפה טיסות מסופיה לארץ וכך גם חברות התעופה פליי דובאי, בלו בירד וקורדנון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה