השוק

דירוג עשירי ישראל: אדלסון בהכנסות עתק, אייל ועידן עופר צונחים

דירוג עשירי ישראל על פי מגזין "פורבס": מרים אדלסון נותרה בפסגה עם הכנסות של 31 מיליון דולר. אייל עופר ועידן עופר רושמים הפסדים, האחים בוכמן ברווחים מינוריים ומה עשה הכסף של רומן אברמוביץ'?
מערכת ice | 
מרים אדלסון ואייל עופר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, ויקיפדיה)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, והביא איתו כמובן את רשימת האנשים העשירים ביותר בישראל נכון להיום. מי ששומרת בגאון על הפסגה היא כמובן מרים אדלסון, שהכניסה השבוע לכיסה 31 מיליון דולר, כאשר הונה האישי עומד כעת על 34.8 מיליארד דולר, כשהיא במקום ה-51 בעולם.
במקום השני ברשימה מדורג אייל עופר, שרשם השבוע צניחה עם הפסדים בדמות 28 מיליון דולר, מה שמביא את הונו האישי ל-25.9 מיליארד דולר, כשהוא מדובר במקום ה-76 הכללי. מיד אחריו של אייל ממוקם אחיו, עידן עופר, שרשם גם הוא הפסדים השבוע, בדמות 13 מיליון דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 16.8 מיליארד דולר והוא במקום ה-117 בעולם.
המיליארדר הישראלי רוסי רומן אברמוביץ', ממשיך, כמעט כמדי שבוע יש לומר, להישאר מאוזן, כשאר הוא לא רשם רווחים או הפסדים השבוע, והונו האיש עומד על 9.7 מיליארד דולר, כשהוא במקום ה-266 הכללי.
מי שסוגרים את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בישראל על פי מגזין "פורבס" הם האחים איגור ודימיטרי בוכמן, שהכניסו רק 45 אלף דולר, כשהם ממוקמים כעת במקום ה-300 ברשימת עשירי העולם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה