השוק

דירוג עשירי ישראל: אדלסון מרוויחה בענק, מה קרה לאחים עופר?

דירוג עשירי ישראל השבועי על פי מגזין "פורבס": מרים אדלסון שומרת על המקום הראשון עם הכנסות עתק שמקפיצות את הונה האישי ל-34.7 מיליארד דולר. במהלך השבוע, האחים אייל ועידן עופר רשמו הפסדים משמעותיים בהכנסותיהם | כל הפרטים

מערכת ice | 
עשירי ישראל (צילום פלאש90/ יונתן זינדל , ויקיפדיה, רמי זרנגר; יחצ)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" מתפרסם כמדי שבוע, ועימו גם הצמרת הגבוהה של האנשים העשירים ביותר בישראל. מי ששומרת על המקום הראשון היא אשת העסקים מרים אלדסון, אשר הונה האישי מוערך ב-34.7 מיליארד דולר.
במהלך השבוע, אדלסון הכניסה לכיסה 576 מיליון דולר. כלומר, מדובר בעלייה של 1.69% בהכנסותיה של אשת העסקים. אדלסון מדורגת במקום ה-53 בדירוג של עשירי העולם. 
את המקום השני ברשימה, תופס המיליארדר אייל עופר, אשר הוצב במקום ה-80 בדירוג של עשירי ישראל. על פי הנתונים, הונו של איש העסקים מוערך ב-25.7 מיליארד דולר, כאשר במהלך השבוע נרשמה צניחה של 88 מיליון דולר. כלומר, ירידה של 0.34% בהכנסותיו של המיליארדר המוכר.

אחריו, ניצב אחיו עידן עופר במקום ה-120. על פי הנתונים, הונו האיש של איש העסקים מוערך ב-16.9 מיליארד דולר. במהלך השבוע, הפסיד עידן עופר 10 מיליון דולר. הכנסותיו ירדו ב-0.6% במהלך השבוע. 
רומן אברמוביץ',  איש עסקים מוכר ואוליגרך רוסי-ישראלי, מככב במקום הרביעי של דירוג עשירי ישראל. הונו של אברמוביץ' מוערך ב-9.7 מיליארד דולר, כאשר לא נרשם שינוי בהכנסותיו. איש העסקים דורג במקום ה-271 בדירוג עשירי העולם.
אחריו, ניצבים צמד האחים בוכמן (איגור ודמיטרי). השניים מדורגים במקום ה-309 בדירוג עשירי ישראל. על פי הנתונים, הונם של צמד האחים מוערך ב-9.1 מיליארד דולר. במהלך השבוע, הכניסו האחים בוכמן לכיסם 32 מיליון דולר. כלומר, נרשמה עלייה של 0.35% בהכנסותיהם של אנשי העסקים. 
במקום החמישי בדירוג עשירי ישראל, ניצב איש העסקים טדי שגיא, אשר הונו מוערך ב-6.4 מיליארד דולר. על פי הנתונים, לא נרשמו שינויים במהלך השבוע. שגיא מדורג במקום ה-513 בדירוג של עשירי ישראל.
אחריו, ניצב איש העסקים סטף ורטהיימר שהונו מוערך ב-6.3 מיליארד דולר, כאשר במהלך השבוע לא נרשמו שינויים. סטף ורטהיימר מדורג במקום ה-531 בדירוג של עשירי ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה