תרבות ופנאי

זוכת "האח הגדול" מתחננת: "הוא אבוד בעולם - פשוט די כבר"

יובל מעתוק תקפה את נורית ודילן גפן אשר אמרו על כוכב הרשת אורן להב כי "יש סיכוי שהוא על הרצף". יובל מעתוק: "מתי יפסיקו להשתמש במילה 'אוטיסט' כקללה?"

מערכת ice | 
יובל מעתוק (צילום אינסטגרם)
במהלך הפודקאסט "מעניין לי את הסבתא", שוחחו נורית גפן ונכדה דילן, על כוכב הרשת אורן להב. במהלך השיח, ציין דילן, בנו של הזמר אביב גפן: "יש לו בעיה כלשהי, יש סיכוי שהוא על הרצף. אני משתעשע מחוסר המודעות שלו".
אורן להב זעם על האמירות המשפילות של דילן וסבתו נורית בפודקאסט המדובר ומיהר להגיב על כך בסטורי באינסטגרם. "במשך 3 דקות שלמות הם דיברו עליי בהתנשאות וזלזול על כמה שאני משחקים עליי ולא איתי ומאבחנים אותי שאני על הרצף האוטיסטי. אז לפני הכל, לא, אני לא על הרצף. אם הייתי, לא הייתי מחביא או מסתיר את זה כי אוטיסט זו לא קללה", כתב להב בכעס. בין היתר, להב הדגיש בפני עוקביו כי הוא נפגע מאוד מדבריהם.
יובל מעתוק, זוכת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" אשר לה אח בעל צרכים מיוחדים, מיהרה להביע את עמדתה בנושא. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה: "רגע לפני שאני משתפת את השבת שלנו כמו בכל מוצ"ש, אני חייבת להתייחס לזה.


(צילום: yuval_maatook@)
מתי יפסיקו להשתמש במילה 'אוטיסט' כקללה? יש לנו בעולם צבא שלם של מלאכים שמסתובבים בינינו עם בייגלה מעל הראש והם באו לעשות את העולם הזה ליפה יותר וטוב יותר. לפני שמישהו משתמש במילה הזאת שיבין שלאותו ילד או ילדה יש משפחה שנלחמת עבורו יום יום ואם לא הם, הוא אבוד בעולם – פשוט די כבר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה