תרבות ופנאי

זוכת "האח הגדול" מרוסקת: "כואב לי הלב, בא לי לצרוח"

יובל מעתוק, זוכת "האח הגדול", הביעה את כאבה על מותם הטרגי של שבעת הנרצחים בפיגוע הירי ביפו. יובל מעתוק: "כואב לי הלב שהם היו בזמן הלא נכון במקום הלא נכון. כואב לי לראות אותם על הרצפה ברחוב, נאבקים על החיים שלהם"

מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)

לאחר שחשפה בשבוע האחרון בפני עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא חוותה אונס, יובל מעתוק, זוכת העונה ה-13 של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", התייחסה למותם הטרגי של של שבעת הנרצחים בפיגוע הירי שהתרחש אמש (שלישי) ביפו. 

כזכור, אמש הגיעו מחבלים, תושבי חברון, ליפו דרך מעבר באזור ירושלים. במהלך פיגוע הירי, נרצחו שבעה אנשים, כאשר עד כה הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה; שחר גולדמן בת 30 מלוד, ענבר שגב בת 33 מיפו, אשר בנה התינוק בן 9 חודשים שרד, וריטל ברונשטיין, בת 24, סטודנטית למדעי המחשב. 
בסטורי שפרסמה מעתוק בחשבון האינסטגרם שלה, ציינה כי נרצחו שישה אנשים, אולם כאמור דווח על שבעה נרצחים מפיגוע הירי ביפו. "כואב לי הלב. לראות 6 אחים ואחיות שלי נרצחים בדם קר ושוכבים על הרצפה ללא רוח חיים. כואב לי הלב שהם היו בזמן הלא נכון במקום הלא נכון. כואב לי לראות אותם על הרצפה ברחוב, נאבקים על החיים שלהם. למה, למה זה צריך להיות ככה? איפה להיות עם חופשי בארצנו? למה אנחנו כמו ברווזים במטווח ומי שיש לו מזל ניצל, למה?".

(צילום: yuval_maatook@)

עוד כתבה יובל מעתוק, זוכת תוכנית הריאליטי "האח הגדול": "מה עם אחים שלי ואחיות שלי שבשבי. מהם הם עושים עכשיו, מה קורה שם עכשיו, מה עושים להם ומה עם משפחות החטופים, איך הם מרגישים עכשיו? כואב לי הלב, בא לי לצרוח, אי אפשר יותר לחיות ככה. די, בבקשה בורא עולם, תעזור לנו".
 


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה