תרבות ופנאי

עינב בובליל מתפוצצת על בעלה: "אמרתי לו לא לעזוב אותו לשנייה"

עינב בובליל סיפרה לעוקבים שלה באינסטגרם כי בעלה עורר את זעמה בעקבות החלטה לא חכמה שביצע. עינב בובליל: "אמרתי לו לא לעזוב אותו לשנייה"

מערכת ice | 
עינב בובליל ואלי בניסטי (צילום ירדן גלולה, יוני ספרן)
לאחר שחשפה כי בעלה אלי ובנה יוסף טסו לאומן שבאוקראינה בכדי לבקר בציון של רבי נחמן מברסלב, עינב בובליל ממשיכה לעדכן את העוקבים בנסיעתם בחשבון האינסטגרם שלה. לדברי אושיית הרשת, על אף שהנחתה את בעלה אלי להיצמד לבנם הקטן במהלך השהות באומן, אותה בקשה לא נענתה, דבר שעורר את זעמה על עינב בובליל.
בסטורי שפרסמה אמש (שלישי) בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה עינב בובליל בכעס: "יוסף התקשר וכששאלתי אותו איפה אבא, הוא אמר לי אני לא יודע. רמת העצבים שלי בגוף 100 מיליון".
בהמשך הסטורי, ציינה בובליל כי בנה יוסף מצפה לאביו במונית יחד עם דודו. "הם עדיין במונית, אלי יצא לעשן בחוץ ועדיין אני רותחת. יוסף עם נתי, אח של אלי, באוטו אבל עדיין אמרתי לו לא לעזוב אותו לשנייה. אין אין, הוא לא קשוב".

(צילום einavbooblil_benisti@)
לאחר מכן, הודיעה בובליל כי בעלה ובנה הגיעו לקברו של הרבי נחמן מברסלב. בתמונה שמתעדת את רגעי התפילה של בנה הקטן, כתבה עינב בובליל: "תודה להשם יתברך. זכיתי, הבן שלי על הציון של רבי נחמן מאומן בערב ראש השנה. תתפלל על כל עם ישראל, צדיק של אמא. תבקש מרבי נחמן שיהיה מליץ יושר עבורנו, עבור כל עם ישראל, עבור כל החטופים שלנו, עבור כל החיילים שלנו". 

(צילום einavbooblil_benisti@)

כאמור, לאחרונה סיפרה עינב בובליל לעוקביה ברשת החברתית אינסטגרם כי בעלה ובנה יבלו את ראש השנה באומן שבאוקראינה, זאת בכדי לבקר בציון של הרבי נחמן מברסלב. ברגע הפרידה המרגש, בו נאלצה בובליל להיפרד מבנה ובעלה האהוב, היא כתבה: "אמא, הלב שלי על 200. השם ישמור אתכם. תלכו לשלום ותחזרו לשלום. טיסה ונסיעה טובה. תתפללו בעזרת השם על כל עם ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה