תרבות ופנאי

ניקול ראידמן חושפת דרמה משפחתית: "הבן שלי עם התקף חרדה"

ניקול ראידמן התייחסה למתקפת הטילים האיראנית וחשפה כי אותו אירוע דרמטי השפיע באופן משמעותי על בנה ריצ'רד. ניקול ראידמן: "הבן שלי עם התקף חרדה. הילדים שלנו לא צריכים לחוות טראומות"

מערכת ice |  1
החיים החדשים של ניקול ראידמן (צילום מסך: קשת 12)
מתקפת טילים האריאנית השפיעה באופן משמעותי על מצב רוחם של אזרחי ישראל. ידוענים רבים חשפו בפני העוקבים שלהם ברשתות החברתיות כיצד אותם רגעים דרמטיים השפיעו עליהם ועל בני משפחתם. 
לאחר שעינב בובליל, כוכבת הרשת ופליטת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", סיפרה כי השהות הממושכת בממ"ד הקשתה על בתה קטנה, כעת הגיע תורה של אשת העסקים ניקול ראידמן. בסטורי שפרסמה החשבון האינסטגרם שלה, חשפה ניקול ראידמן דרמה משפחתית שנוצרה בעקבות מתקפת הטילים האיראנית. "נחיתה 'רכה' ישר לממד... הבן שלי עם התקף חרדה. הילדים שלנו לא צריכים לחוות טראומות".


(צילום: nicolraidman@)
בהמשך הסטורי, פנתה ניקול ראידמן לראש הממשלה אשר לא פעם הביעה את תמיכתה בו וכתבה: "בנימין נתניהו לך על זה. סומכת עלייך שטהרן תשנה את פניה. עם ישראל חי". 
כאמור, לא מעט מפורסמים שיתפו את עוקביהם ברשתות החברתיות בתחושותיהם המורכבות נוכח המתקפה האיראנית המאיימת. אמש (שלישי) פרסמה כוכבת הרשת עינב בובליל סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו כתבה כי השהות הממושכת בממ"ד הקשתה על בתה הקטנה ריף.
לטענתה, בתה לא התאפקה וקיימה את צרכיה על רצפת הממ"ד. בסטורי שפרסמה לעוקביה, כתבה בובליל: "תקועים בממד חצי שעה עם טיטול מלא בקקי והיא עוד משתינה על עצמה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניקול הדרמטית
    אורית 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי אוי אוי אני לא מזלזלת בחרדות של ילדים. אבל אולי תמאי קצת מעצמך ותסתכלי על ילדי העוטף בני חטופים ומשפחות שנרצחו? אולי על ילדי הצפון שעקורים מביתם? אולי על ילדי המילאומניקים שחרדתם בלתי פוסקת? בקיצור תאספימאת עצמך וילדייך יתחזקו
    סגור