ויראלי

ניקול ראידמן מזהירה: "אני רואה מה אתם עושים לה. רדו ממנה!"

אשת העסקים, ניקול ראידמן, יוצאת להגנתה של דמות מאוד מפורסמת - והפעם לא מדובר בשרה נתניהו. ראידמן, שטענה שהיא מקבלת את אותה ביקורת שהכוכבת סופגת לאחרונה, ביקשה להפסיק את העליהום עליה. על מי מדובר?

מערכת ice | 
מתחזקת יחסית. 'מעושרות 2' (צילום מסך: ערוץ 10) (צילום צילום מסך ערוץ 10 מעושרות)
"האמת שלרוב אני לא מגיבה, אבל ככה בדפדוף קל ברשת אני רואה את העליהום שאתם עושים ליעל שלביה", פתחה ראידמן את הסטורי שלה אמש באינסטגרם.
אשת העסקים התייחסה לסערה האחרונה סביב הדוגמנית יעל שלביה שהואשמה בקידום רזון מוגזם ואנורקסיה. ראידמן, שהייתה נסערת מהאשמות כלפי הדוגמנית, הודיעה שהיא מגיבה "בתור אחת שעוברת התעללות שנים על גבי שנים עם אמירות פוגעניות ודוחות כמו 'לכי תאכלי משהו, את נראית רע. את נורא רזה... בטח את בדיכאון ואת לא אוכלת כלום'".
ראידמן, המשיכה והבהירה לעוקבים שלה: "חבר'ה, אני 1.64 מטר אני שוקלת בין 44 ל-45 קילו כל החיים שלי ואני אוכלת כמו נהג משאית - כמויות שאני מאחלת לכם לאכול, כולל עוגות וכולל פיצות בלילה".
ראידמן הוסיפה: "זה לא קשור לאכילה וזה לא קשור לאנרוקסיה. זה קשור רק למבנה וגזרה של בנאדם. היא רזה, היא אוכלת בריא, היא מתאמנת. זה המבנה שלה אז תרדו ממנה. ואם כואב לכם משהו אז טפלו בעצמכם. זה נורא פוגע ונורא מעליב. אני רואה מה אתם עושים לה וזה צורם לי בנשמה. רדו ממנה!".
 
מתוך האינסטגרם של ניקול ראידמן nicolraidman@​
כזכור, שלביה העלה סדרת תמונות מתוך צילומי קמפיין בניו יורק וספגה ביקורות קשות על המראה השדוף שלה: "יפה מאוד, אבל לא הייתי בוחרת אותה לדוגמנות עם הרזון הזה. לא מהווה דוגמה לנערות ובחורות צעירות", כתבה אחת העוקבות. "איזה רזון קיצוני. כל היופי הזה וגוף של ילדה בת 10. מה יפה בזה לא מצליחה להבין. זה על גבול האנורקסיה", כתבה מגיבה נוספת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה