ויראלי

ניקול ראידמן תוקפת: "שמועות הזויות לחלוטין, בוגד נשאר בוגד"

ניקול ראידמן הגיבה "לשמועות ההזויות" על כך שהיא אחראית על המינוי הצפוי של גדעון סער לשר האוצר, ועקצה: "לא אוהבת אנשים שמתהפכים כמו סטייק"
מערכת ice | 
החיים החדשים של ניקול ראידמן (צילום מסך: קשת 12)
ניקול ראידמן, אשת העסקים המצליחה, ידועה כימנית בדעותיה הפוליטיות, ואף נחשבת למקורבת לראש הממשלה בנימין נתניהו. אלא שאפילו היא בעצמה לא הייתה מוכנה ל"שמועות ההזויות" שהופצו נגדה השבוע.
אחרי שנודע כי גדעון סער עומד להיכנס לממשלה על חשבונו של יואב גלנט והוא עשוי להיות ממונה לתפקיד שר האוצר, היו אנשים שהאשימו את ניקול ראידמן שהיא אחראית על הדבר.
אז ראידמן כמובן לא נותרה חייבת, והעלתה אמש (רביעי) סטורי לחשבון האיסנטגרם שלה, בו היא זעמה בנוגע לשמועות ודאגה להפריך אותן. תחילה, כתבה ראידמן: "לגבי שמועות הזויות לחלוטין על כך שאני עומדת מאחורי המינוי של גדעון סער להלן תשובתי".
בהמשך, מנתה אשת העסקים וכוכבת הרשת את הסיבות לפיהן אינה תמכה בגדעון סער: "א. אני לא מכירה את האיש, מעולם לא פגשתי אותו ואין לי אפילו את הנייד שלו, ואני לא עונה למספרים לא מזוהים".
ראידמן המשיכה: "ב. גם באינסטגרם אנחנו לא חברים ואין לי עניין לעקוב אחריו. ג. גם בעבר הדעה שלי לא עליו לא הייתה חיובית במיוחד, בלשון המעטה". לסיום, עקצה את סער: "בוגד נשאר בוגד. לא אוהבת אנשים שמתהפכים כמו סטייק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה