ויראלי

ניקול ראידמן בעימות חזיתי עם פרו-פלסטינים: "שיישרף לכם"

ניקול ראידמן נכחה במשחק של הנבחרת האולימפית מול פרגוואי, והעלתה תיעוד של דגלי פלסטין רבים ביציע. בהמשך, העלתה תיעוד של עימות מול פרו פלסטיני מחוץ לאצטדיון: "כולנו סובלים בגלל חמאס"
מערכת ice | 
ניקול ראידמן (צילום nicolraidman@)
הנבחרת האולימפית של ישראל הפסידה אמש (שבת) 4:2 לנבחרת פרגוואי במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של תחרות הכדורגל האולימפית, ואחרי 1:1 מול מאלי במשחק הראשון, החניכים של גיא לוזון חייבים ניצחון מול יפן במחזור הסיום כדי לשמור על סיכויים להעפיל לשלב רבע הגמר ואולי אולי לזכות במדליה מפתיעה במיוחד.
הרבה מאוד ישראלים פקדו את האצטדיון בפריז, שמארחת את האולימפיאדה, אך גם לא מעט פרו פלסטינים שהניפו דגלי פלסטין וקראו קריאות נגד ישראל. מי שנכחה במשחק היא כוכבת הרשת ואשת העסקים ניקול ראידמן, שהעלתה סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה.
תחילה, העלתה ראידמן סטורי עם דגלי פלסטין שצילמה מרחוק וכתבה ברקע: "שיישרף לכם". בהמשך, העלתה סטורי נוסף בו היא צולמה כשהיא מתעמתת עם פרו פלסטיני, כאשר השניים צועדים יחדיו ועטופים כל אחד בדגל שלו, ראידמן עטופה בדגל ישראל ואילו אותו פרו פלסטיני, עטוף בדגל פלסטין.
ראדימן שאלה אותו: "אתה מפלסטין?", וזה השיב: "לא, אבל יש לי הרבה חברים מפלסטין". ראידמן השיבה: "גם לי יש חברים מפלסטין, אתה יודע שהם סובלים בגלל חמאס? כולנו סובלים בגלל חמאס", שזה השיב: "כן אבל זה מורכב, זה לא רק חמאס". חשוב לציין כי העימות בין השניים התנהל ברוח טובה, ללא הרמת קול או איומים, אך בתוך האצטדיון המצב היה שונה, עם איומים, שלטים ומסרים נגד מדינת ישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה