ויראלי

ניקול ראידמן חושפת רגעים קשים: "כואב לי בחזה, הבטן מתהפכת"

המתקפה החריגה של איראן על ישראל תפסה את ניקול ראידמן כשהיא בביקור משפחתי בפריז: "רגשות אשם שוטפים בכל פעם שאני נוגסת בקרואסון"
מערכת ice |  1
ניקול ראידמן (צילום nicolraidman@)
המתקפה החריגה וההיסטורית של איראן על ישראל, במהלכה שוגרו מאות כטב"מים וטילים לישראל, הביאה עמה לא מעט חרדות ורגעי פחד אצל ישראלים רבים, שכן היא הגיעה בזמן של חצי שנה קשה בה ישראל נלחמת מול החמאס והחיזבאללה.
מי שמצאה את עצמה מחוץ לתחומי ישראל היא אשת העסקים וכוכבת הרשת ניקול ראידמן, שנסעה לביקור משפחתי בבירת צרפת, פריז, ואחרי תקופה קצרה בה לקחה פסק זמן מהאינסטגרם, היא שיתפה את תחושותיה.
 
לפני תחילת המתקפה החריגה, ראידמן העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה: "איזה חמודים אתם. מבול של הודעות כמה התגעגעתם לסטורי. האמת שאין מצב רוח, כואב בחזה מכל מה שקורה, אבל חייבים להיות אופטימיים. הילדים שלי כבר בטראומה וחרדות מכל מה שקורה. חייבים לנשום. מרגיש קצת מנותק להעלות שטויות, אבל הבנתי שזה עושה לכם טוב, קצת אסקפיזם. אנחנו שולחים לכם חיבוק גדול ואנרגיות חיוביות".
ראידמן המשיכה: "אולי הסטורי שלי קצת ינתק אתכם ממחשבות. "לא קל, הבטן מתהפכת. רגשות אשם שוטפים בכל פעם שאני נוגסת בקרואסון. והחטופים? לא ברור איפה אוכלים פיתה ביום. נשאר לנו לנשום עמוק ולקוות שבעזרת השם כולם יחזרו הביתה בשלום, אמן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת
    דודו 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איקס שמיקס ניקול שמיקול את מי זה מעניין עשו קופה שמנה ברוסיה וברחו לפה מה חדש בזה ושיהיה להם לבריאות ורק לא לדאוג
    סגור