תרבות ופנאי

ניקול ראידמן חושפת בכאב: "יש לי מועקה בלב, החרדה חונקת"

על רקע המצב הביטחוני המורכב השורר במדינה והמתיחות הגוברת לקראת תגובת חיזבאללה ואיראן, חשפה ניקול ראידמן: "יום קשה, מועקה בלב, לילה ללא שינה, גם בחו"ל החרדה על המדינה שלי חונקת"

מערכת ice | 
החיים החדשים של ניקול ראידמן (צילום מסך: קשת 12)

ניקול ראידמן, אשת העסקים המפורסמת, אשר מבלה את חופשת הקיץ בפריז יחד עם שני ילדיה, מרבה לשתף את העוקבים שלה ברשת החברתית "אינסטגרם" בחייה המעניינים. ניקול ראידמן העניקה לעוקביה את האפשרות לשאול אותה שאלות אישיות וחשפה בכאב כי היא חרדה לעתידה של מדינת ישראל. 

"יום קשה, מועקה בלב, לילה ללא שינה, גם בחו"ל החרדה על המדינה שלי חונקת. השנה, בפעם הראשונה, אני בצום ט' באב ומתפללת לשלום חיילינו וחזרה מהירה של החטופים", כך כתבה ראידמן בסטורי ברשת החברתית אינסטגרם.

(צילום: nicolraidman@)
לאחר שנשאלה האם היא ובני משפחה מקפידים על מזון כשר בכלל ובפרט בעת שהותם הממושכת בפריז, השיבה אשת העסקים ניקול ראידמן: "שומרים, בטח, אני והילדים כבר יותר משנתיים. בחו"ל זה יותר קשה אבל התרגלנו". 
עוד ציינה אשת העסקים ניקול ראידמן, אשר התפרסמה בזכות השתתפותה בתוכנית הדוקו-ריאליטי "מעושרות": "יש לנו מקום כשר שאנחנו קונים בשר ויש גם מסעדות כשרות טובות בכל מקום. אוכלים דגים ואוכל כשר גם במסעדות לא כשרות, לא אוכלים בשר לא כשר". 
 


(צילום: nicolraidman@)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה