ויראלי

עינב בובליל ברגע קשה: "תקועים חצי שעה עם טיטול מלא בקקי"

בעקבות מתקפת הטילים של איראן, מיהרו בני משפחת בניסטי-בובליל לממ"ד הביתי. בני המשפחה נשארו חצי שעה במרחב המוגן, דבר שהקשה על ריף, בתה הקטנה של עינב בובליל | כל הפרטים

מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
לאחר שחשפה כי בעלה ובנה מתכננים לבלות את ראש השנה באומן שבאוקראינה בכדי לבקר בציון של הרבי נחמן מברסלב, עינב בובליל עולה שוב לכותרות. בסטורי משעשע שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, תיעדה את הרגע בו היא ובני משפחתה שהו בממ"ד בהתאם להנחיות של דובר צה"ל, על רקע מתקפת הטילים של איראן.
כוכבת הרשת עינב בובליל סיפרה לעוקביה כי בתה ריף מתקשה להישאר זמן רב בממד. על פי הסרטון שפרסמה, בתה לא התאפקה וקיימה את צרכיה בממ"ד בבית. "את רוצה פיפי? רק פיפי חסר לנו פה, טיטול עם קקי גדול יש לנו שלך בממד", אמרה עינב בובליל בסרטון.
כוכבת הרשת המשיכה בדבריו ואמרה בשעשוע: "אנחנו תקועים. פיפי על הרצפה גם יש לנו".  לצד הסרטון המדובר, כתבה כוכבת הרשת: "תקועים בממ"ד חצי שעה עם טיטול מלא בקקי והיא עוד משתינה על עצמה". 


(צילום: einavbooblil_benisti@)
כאמור, לאחרונה סיפרה עינב בובליל לעוקביה ברשת החברתית כי בעלה ובנה טסו לאומן שבאוקראינה בכדי לבקר בציון של הרבי נחמן מברסלב. בובליל תיעדה את רגע הפרידה מבני משפחתה וכתבה: "אמא, הלב שלי על 200. השם ישמור אתכם. תלכו לשלום ותחזרו לשלום. טיסה ונסיעה טובה. תתפללו בעזרת השם על כל עם ישראל". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה