תרבות ופנאי

עינב בובליל נפרדת בכאב: "אני עוזבת את זה בצער גדול" | צפו

עינב בובליל הודיעה בדמעות כי היא נאלצת להיפרד מעסק האיפור שהקימה. בעקבות פרצי דיסק בעורף, בובליל החליטה כי היא תפסיק לאפר כלות ביום המאושר בחייהן. עינב בובליל: "פעם ראשונה בחיים שלי שבחרתי בבריאות שלי, בחרתי בעצמי"
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
בריאיון חושפני ל"ערב טוב עם גיא פינס", עינב בובליל, יוצאת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" וכוכבת הרשת המצליחה, מספרת בכאב כי היא נאלצת לסגור את עסק האיפור שהקימה. בובליל תאלץ להפסיק לאפר כלות ביום המאושר בחייהן בעקבות החמרה במצבה הבריאותי.
"לצערי הרב, בצער מאוד גדול, אני מפסיקה לאפר כלות. מבחינה בריאותית, יש לי פרצי דיסק בכל העורף והגעתי למצב שאני מאפרת ויש לי נימול בידיים", חשפה עינב בובליל בריאיון ל"ערב טוב עם גיא פינס". 
בובליל המשיכה לספר על אותה החלטה קשה בזמן שדמעות זולגות מעיניה: "פעם ראשונה בחיים שלי, בחרתי בבריאות שלי, בחרתי בעצמי. בצער הכי גדול בעולם, אני עוזבת את זה בכאב גדול. ביטלתי מלא כלות, לא מגיע להן שאני אבוא לאפר אותן ואני כאובה, כי אז את לא יכולה לתת את כל כולך. את לא יכולה לאפר ואת מרגישה שיש שני בניינים של 200 ק"ג ואני מאפרת ככה. את לא יכולה להיות את, את לא יכולה לשמח ולהרים להן כי את כאובה. כל הזמן כואב לי". 

כוכבת הרשת ופליטת הריאליטי חשפה כי היא סובלת מכאבים חזקים בעורף ולכן היא משתמשת במשכבי כאבים. "בלי כדורים אני לא יכולה לדבר. היום יש לי פיזיותרפיה, התחלתי לטפל בעצמי. עשיתי גם שאלת רב, כמו כל דבר גדול, הוא אמר לי להפסיק לאפר". 
בסיום הריאיון, הדגישה עינב בובליל כי היא חשה כאב רב בעקבות אותה החלטה דרמטית כיוון שמדובר במקור פרנסה חשוב עבור משפחתה. "זה המקצוע שלי ואמרתי שאני לא אפסיק לאפר כי אני לא יודעת מה יהיה ביום של אחרי האינסטגרם. אני רוצה לשמור לי את הפינה הבטוחה שלי".
בהמשך דבריה, ציינה בובליל: "אני גם אמא לחמישה ילדים, אני תמיד צריכה לשמור על פרנסה מסודרת. דבר נוסף, זו הייתה היצירה שלי. זה היה הזמן שהיה לי שקט, זה היה הדבר שהכי גרם לי לסיפוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה