משפט

טרגדיה: בת 10 נפלה אל מותה מבניין מגורים | ממצאי הדו"ח נחשפים

בת 10 נפלה אל מותה מבניין מגורים, לאחר וויכוח קולני עם אמה בנוגע לשימוש במכשיר האייפד. על פי ממצאי הדו"ח, האם מצאה את בתה שרועה בחצר הבניין לאחר שחזרה מביקור שגרתי אצל הרופא | כל הפרטים  

מערכת ice | 
שגרת לימודים במלחמה (צילום שאטרסטוק)
לאחר סיפור המוות הטראגי שהתרחש בחברת EY, פירמת הייעוץ וראיית החשבון המוכרת, עולה לכותרות סיפור מצער לא פחות שהתרחש בניו יורק. על פי אתר CBS NEWS, ילדה כבת 10 נמצאה ללא רוח חיים מתחת לביתה אשר ממוקם ברובע הברונקס בניו יורק.
אותו אירוע עצוב התרחש ביום חמישי שעבר, אך לאחרונה הותרו לפרסום פרטים נוספים בנושא. על פי הדיווח של אתר CBS NEWS, אותו אירוע מצער התרחש לאחר שהילדה התווכחה עם אמה בנוגע לשימוש במכשיר האייפד. על פי ממצאי הדו"ח, אמה של בת ה-10 יצאה מהבית סמוך לשעה 16:30 בעקבות תור שקבעה לרופא. כאשר האם חזרה לביתה, היא הבחינה בבתה שרועה בחצר בניין המגורים.
עוד נודע, כי גורמים שבקיאים באותה פרשה מטלטלת, מציינים כי בת ה-10 סבלה מפציעות קשות שמקורן מנפילה מגובה רב.  בימים אלו המשטרה מחפשת תיעוד ממצלמות האבטחה שמתאר את השתלשלות האירועים, זאת בכדי להבין אם הילדה בת ה-10 הייתה תחת פיקוח וכיצד היא נפלה אל מותה.
מקורות שבקיאים בסיפור, מציינים כי ההורים מיהרו להסיע את בתם לבית החולים אך שם ככל הנראה נקבע מותה. לאחר בדיקה מעמיקה בנושא, יקבע הבודק הרפואי את סיבת המוות הרשמית של הילדה. משטרת ניו יורק החליטה בינתיים שלא להגיש כתבי אישום ולא להכריז על מעצרים נגד בני משפחת הקורבן.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה