בעולם

ילדה בת 10 נמצאה מתה לאחר ויכוח על אייפד - מה עומד מאחורי מותה?

ילדה בת 10 נפלה אל מותה מהבניין שבו היא גרה בשכונת הברונקס בניו יורק, לאחר ויכוח עם אימה על השימוש באייפד, המשטרה חוקרת את נסיבות הטרגדיה
מערכת ice |  1
צילום Shutterstock
ילדה כבת 10 אותרה ללא רוח חיים מתחת לביתה ברובע הברונקס, ניו יורק, לאחר ויכוח קולני עם אמא לגבי שימוש באייפד. האירוע הטרגי התרחש ביום חמישי שעבר, כאשר האם שחזרה מביקור אצל הרופא, גילתה שביתה שרועה בחצר הבניין, אך לצערם של הרופאים לא נותר מה לעשות והם נאלצו לקבוע את מותה. לפי הפרסום הילדה סבלה מפציעות קשות שנגרמו כתוצאה מנפילה מגובה רב.
תושבי השכונה הזדעזעו מהאירוע, ואחד מהשכנים ציין שמדובר במשפחה נורמטיבית לחלוטין "הם גרים מעליי הילדים תמיד היו מטופחים, נקיים, ילדים טובים", והוסיף "אני מצטער מאוד בשביל המשפחה, זה אסון קשה כל כך". מחוץ לבניין הוקמה אנדרטה לזכר הילדה בת ה-10, שכללה פרחים ורודים, בלונים ונרות.
משטרת ניו יורק לא נקטה בהליכים של הגשת כתב אישום, ואין מעצרים נגד בני המשפחה. כרגע, החוקרים בודקים את נסיבות המקרה ומחפשים תיעוד ממצלמות אבטחה באזור שיוכלו לשפוך אור על מה שקרה לפני הנפילה. הטרגדיה הזו השאירה את הקהילה המומה, והמשפחה כואבת את האובדן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך אתם לא מתביישים לשים כתבה שכזו בימיפ טרופים אלה
    אולר בינו 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מספק לנו הצרות המקומיות שלנו שאתם מייבאים לנו מצרות של החרים. לפחות תכתבו בכותרת "בארה"ב ילדה נמצאה ... וכו'
    סגור