דיגיטל וטק

אפל מכינה הפתעה: האם מוצר נוסף ייחשף לצד האייפון 16?

דיווחים חדשים מרמזים על כך שאפל עשויה להשיק בקרוב דגם חדש של ה-iPad mini, לראשונה מאז 2021. עם ירידה במלאי הדגם הנוכחי ופרטים שנחשפו על ידי מקורות פנימיים, האם נזכה לראות עדכון משמעותי הכולל תמיכה ב-AI ושיפורים נוספים? כל מה שצריך לדעת לפני אירוע ההכרזה הקרוב
רפאל בן זקרי | 
אייפד מיני (צילום Shutterstock)
אחרי ההודעה הרשמית על אירוע ההכרזה הקרוב של האייפון 16, דיווחים חדשים מצביעים על כך שאפל עשויה להשיק בקרוב גם דגם חדש של ה-iPad mini, לראשונה מאז 2021. ירידה במלאי המכשירים בחנויות החברה ופרטים שנחשפו על ידי מקורות פנימיים מרמזים על כך שאפל מתכננת עדכון משמעותי לדגם המיני שלה, אשר עשוי לכלול תמיכה בתכונות AI מתקדמות ושיפורים נוספים שיגרמו לו להתבלט בשוק הטאבלטים.
על פי דיווחים של מארק גורמן מבלומברג, המלאי של דגם המיני של האייפד הגדול בחנויות אפל נמצא בירידה, מה שמעיד על כך שייתכן שהחברה מתכננת השקה של דגם חדש בקרוב. ה-iPad mini לא עודכן מאז 2021, ולכן ישנה סבירות גבוהה שדגם שביעי ייחשף בקרוב, וייתכן שהוא יתמוך בתכונות ה-AI של אפל, באמצעות מעבד A17 Pro או אחד מהשבבים מסדרת ה-M של החברה.
הדגם החדש עשוי לכלול גם שיפורים נוספים כמו מסך ProMotion עם קצב רענון של 120Hz, שיכול לפתור בעיות שהופיעו בדגם הקודם. מסך ה-LCD בגודל 8.3 אינץ' של ה-iPad mini מהדור השישי, כמו גם הסוללה והמצלמה, עשויים לקבל עדכונים קלים, אך לא צפויים שינויים מהותיים באזור חיבור ה-USB-C שכבר קיים באייפד.
ייתכן שה-iPad mini החדש יוכרז באירוע ההכרזה הקרוב של החברה, שיתקיים ב-9 בספטמבר, לצד השקת סדרת האייפון 16, ה-Apple Watch Series 10, ה-Apple Watch SE 3, וה-Apple Watch Ultra 3. אם לא, ייתכן שההשקה תתקיים באירוע נוסף מאוחר יותר או באמצעות השקה שקטה עם הודעה לעיתונות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה