דיגיטל וטק

אפל חושפת: זה תאריך ההשקה של האייפון 16

אפל חושפת רשמית את מועד אירוע ההכרזה הבא שלה, שבו תחשוף את האייפון הבא. באירוע תחת הכותרת "It’s Glowtime", שיתקיים בתיאטרון סטיב ג'ובס, צפויים להיחשף דגמי האייפון 16 החדשים עם שיפורים בעיצוב ובביצועים, לצד Apple Watch Series 10 ותכונות AI מתקדמות

רפאל בן זקרי | 
אייפון 16 (צילום shutterstock)
אפל מודיעה הערב רשמית כי אירוע ההכרזה הגדול הבא שלה, שבו תחשוף את האייפון 16, יתקיים ב-9 בספטמבר 2024 בשעה 13:00 בצהריים (שעון מזרחי ארה"ב) בתיאטרון סטיב ג'ובס שבאפל פארק. האירוע, שנושא את הכותרת "It’s Glowtime", צפוי כאמור להציג שורת חידושים בגזרת האייפון והשעון החכם של החברה.
בין השינויים הבולטים הצפויים בדגמי האייפון הבאים ניתן למנות את המעבר למערכת מצלמות אחוריות במבנה אנכי. דגמיהפרו והפרו מקס עשויים לקבל מסכים גדולים יותר, אך ישמרו על עיצוב המצלמות המשולש המוכר, כאשר חלק מהדגמים יגיעו בצבע ברונזה חדש.
כל ארבעת הדגמים שבסדרת האייפון 16 צפויים לכלול את כפתור ה-Action, שהיה ייחודי עד כה לסדרת הפרו של ה-iPhone 15. ייתכן גם שהמכשירים יכללו כפתור ייעודי לצילום תמונות וסרטונים, אך לא ברור אם הפיצ'ר הזה יהיה זמין רק בדגמי הפרו או גם בדגמים הרגילים.
בנוסף להצגת האייפון, אפל צפויה להציג גם את ה-Apple Watch Series 10, השעון החכם הבא של החברה, ושני דגמים חדשים של אוזניות AirPods. כמו כן, פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence של החברה עשויה להיות חלק מרכזי באירוע, כאשר כל דגמי האייפון הבאים יתמכו בטכנולוגיות אלה, שאמורות להפוך לזמינות בקרוב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה