דיגיטל וטק

האייפון 16 מתקרב: אלו הפיצ'רים שיגרמו לכם לרצות אותו

השקת האייפון 16 ו-iOS 18 מעבר לפינה, ואפל מתכננת שדרוג גדול, עם חוויית שימוש מתקדמת וחכמה יותר, עם מגוון כלים מותאמים אישית, יכולות תשלום משודרגות, ועוד. הנה כל מה שצריך לדעת על החידושים שיגרמו לכם לרצות לרכוש את האייפון הבא
רפאל בן זקרי | 
אייפון Apple Intelligence (צילום Shutterstock)
נותרו רק שבועות ספורים עד להשקת האייפון 16, המכשיר שצפוי להביא עמו את אחד מהשדרוגים המשמעותיים ביותר – iOS 18. העדכון החדש למערכת ההפעלה כולל מגוון פיצ'רים חדשניים ושימושיים, ובראשם פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence. הפלטפורמה, שתושק יחד עם iOS 18, תפעל אך ורק על מכשירי האייפון 16 והאייפון 15 פרו, זאת בשל הצורך בכוח עיבוד מתקדם יותר. הנה כל הפיצ'רים החדשים שישדרגו את חוויית השימוש שלכם ויהפכו את האייפון לחכם, אישי ונגיש יותר מאי פעם.
אחת התכונות המרכזיות שתגיע עם iOS 18 היא שילוב ChatGPT ב-Siri. אינטגרציה זו תאפשר לעוזרת הדיגיטלית של אפל לענות על שאלות מורכבות ולהפיק תוכן מותאם אישית בצורה מדויקת ומפורטת. תכונה זו תאפשר למשתמשים לבצע משימות שונות כמו כתיבת מיילים, יצירת מאמרים או אפילו יצירת תמונות, וכל זאת תוך שמירה על פרטיות המשתמש.
בנוסף לשדרוג הזה, Siri עצמה עברה שדרוג משמעותי שיאפשר לה להבין את ההקשר של השאלות בצורה טובה יותר, ולהעניק הכוונה מפורטת בהתאם לתוכן שמופיע על המסך. גם האפשרות להקליד ישירות ל-Siri מתווספת, מה שהופך את השימוש בעוזרת הדיגיטלית לנוח ומגוון יותר עבור המשתמשים.
עוד פיצ'ר חשוב שיגיע עם iOS 18 הוא הרחבת יכולות התשלום של Apple Pay. כעת, ניתן יהיה להעביר תשלומים בין מכשירי אייפון בצורה פשוטה ומהירה יותר, עם מספר לחיצות בלבד. זהו צעד נוסף של אפל בהפיכת Apple Pay לאמצעי תשלום פופולרי גם בין משתמשים פרטיים, ולא רק בחנויות פיזיות.
ב-iOS 18 יושק גם פיצ'ר חדש בשם GenMoji, שיאפשר למשתמשים ליצור אימוג'ים מותאמים אישית בעזרת בינה מלאכותית. התכונה החדשה תאפשר לכל משתמש לעצב את האימוג'י שמתאים בדיוק לאישיותו או למצב הרוח שלו, ולהפוך את התקשורת הדיגיטלית לצבעונית ומיוחדת יותר.
עוד שדרוג משמעותי יגיע בפנקס הרשימות של האייפון, שיכלול כלים לכתיבה חכמה. כלים אלו יאפשרו שכתוב, תיקון והמרת טקסטים בצורה אוטומטית, ויהיו זמינים בכל מקום שבו אתם כותבים, בין אם מדובר במיילים, הודעות או אפליקציות צד שלישי.
לבסוף, אפל הוסיפה גם תכונה ייחודית לנגישות המאפשרת שליטה באייפון באמצעות העיניים בלבד. תכונה זו מתאימה במיוחד לאנשים עם מוגבלויות, ומאפשרת לבצע פעולות שונות במכשיר ללא צורך במגע פיזי. בנוסף, iOS 18 תציע גם כלי לניקוי אובייקטים בתמונות, שיאפשר למחוק אובייקטים לא רצויים מהרקע בלחיצה אחת, תוך שמירה על שלמות התמונה.
רשימת הפיצ'רים הבולטים הללו היא רק חלק מרשימה גדולה במיוחד של שדרוגים שיגיעו למכשירי האייפון עם עדכון מערכת ההפעלה iOS 18 בספטמבר הקרוב, ויציעו למשתמשים חוויית שימוש משופרת, חכמה ונגישה יותר, שמותאמת בדיוק לצרכים האישיים של כל משתמש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה